14o

Найда Андрій Михайлович

Міський голова Калуша
  • Контакти
  • 77300, м.Калуш,

  • Запис на прийом (загальний відділ) 7-96-35

    приймальня 6-00-28 +38(067) 4589330

    (03472) 7-96-40

  • kmrkontrol@kalushcity.gov.ua

  • Прийом громадян
  • вул. І.Франка,1, (2-ий поверх)

  • 1-й і 3-й понеділок м-ця. Р-ня від 30.06.2025 № 161-р

  • з 11 до 13 год. та з 14 до 16 год.

Електронні звернення

Звернення №626 / 2025.10.08 / Публічне
СКАРГА 02 вересня 2025 мною була подана заява начальнику Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради Т. Фіцаку з питань обрізки дерев з метою в тому числі збереження комунальної власності, а саме декоративної стіни, призначеної для горельєфа митрополиту Андрею Шептицькому. Своєю відповіддю від 30.09.2025, № С-20 вказаний посадовець повідомив мене, що у відповідності до ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» мені слід подати заяву встановленого зразку до центру надання адміністративних послуг. Наведені дії Т. Фіцака не відповідають вимогам чинного законодавства та є формальною відпискою без бажання належним чином виконувати свої посадові обов’язки в частині розгляду звернень громадян враховуючи таке: - дозвільна система у сфері господарської діяльності - сукупність урегульованих законодавством відносин, які виникають між дозвільними органами, адміністраторами та суб'єктами господарювання у зв'язку з видачею документів дозвільного характеру, переоформленням, припиненням дії документів дозвільного характеру; (п.1 ст. 1ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»); - відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Питання викриття недоліків органів державної влади в роботі, оскарження дій посадових осіб, державних і громадських органів врегульовано Законом України «Про звернення громадян». Цей Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення. Чинним законодавством закріплено прямий обов`язок органів державної влади...їх керівників...у межах своїх повноважень об`єктивно, всебічно і вчасно розглядати заяви (клопотання) та скарги громадян, перевіряти викладені у них факти і надавати на їх належні та обґрунтовані відповіді" (пункт 26 постанови ВС від 17.09.2020 справа № 802/2001/16-а ); "саме по собі надання будь-якої відповіді на звернення громадянина у визначені законом строки не слід вважати повним і належним виконанням свого обов`язку зі сторони адресата, позаяк, окрім своєчасності надання відповіді, не менш істотним є її належне обґрунтування та вирішення поставлених у зверненні питань (із урахуванням суті відповідного звернення та на підставі його ґрунтовного і всебічного вивчення)"(постанова ВС від 19.11.2019 справи № 813/1761/16). Отже посилання Т. Фіцака на норми закону який регулює відносини між дозвільними органами, адміністраторами та суб'єктами господарювання є протиправною бездіяльністю з метою залишення без належного розгляду та реагування, звернення громадянина подане у відповідності до норм Конституції України (ст.ст.19,40), та норм ЗУ «Про звернення громадян». У відповідності до ст. 42 ЗУ України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова, крім іншого, забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади; здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету; забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об'єднань; видає розпорядження у межах своїх повноважень; несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень. У зв’язку з наведеним, прошу Калуського міського голову, забезпечити додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян своїм підлеглим в особі начальника Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради Т. Фіцаком Зобов’язати вказану посадову особу надати відповідь на мою заяву від 02 вересня 2025 з належним обґрунтуванням та вирішенням поставлених у моєму зверненні питань. КЛОПОТАННЯ Оскільки наведені у скарзі питання у відповідності до зазначених вимог ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» є прерогативою міського голови, прошу не передавати дану скаргу на розгляд Вашому заступнику Білецькому Б.І., оскільки маю письмові докази, що законодавчі акти, що регулюють питання розгляду звернень громадян для нього не є пріоритетними. Обгрунтовану відповідь прошу надати в обумовлений законом термін.
Сорохтей В.М.
Звернення №625 / 2025.10.06 / Публічне
КОЛЕКТИВНЕ ЗВЕРНЕННЯ Шановний Андрій Михайлович! Ми, мешканці масиву Хотінь, звертаємося до Вас із проханням переглянути графік руху рейсового автобуса за маршрутом Хотінь-Карпатська Кераміка Після внесених змін виникли суттєві труднощі для дітей та учнів, які щодня користуються цим транспортом: Ранковий рейс відправляється пізніше, унаслідок чого школярі запізнюються на перші уроки; обідній рейс о 14.45 від ПТУ є незручним, адже учням доводиться чекати до 40 хвилин. В умовах зимового періоду це становить загрозу здоров’ю дітей. З огляду на викладене, просимо: Просимо Вас розглянути можливість зміни ранкового розкладу щоб діти могли вчасно діставатися до школи.Щоб 7.40 відправлявся рейсовий автобус з масиву Хотінь. Повернути  обідній рейс від ПТУ у 14.50 та 15.50, щоб учні могли швидше добиратися додому після занять. Сподіваємось на Ваше розуміння та сприяння у вирішенні цього питання. З повагою, Мешканці Хотіня
Равлик Дарина Русланівна
Звернення №623 / 2025.09.26 / Публічне
Вітаю! 1. Прохання вирішити проблему з дорожнім рухом поряд 11 школи та Гімназії ім. Бахматюка. Вранці дітям неможливо перейти дорогу поряд школи, через щільний рух авто батьків, які привозять дітей. Прохання встановити знаки, лежачі поліцеські, пішохідні переходи нанести. Це прямо впливає на безпеку дітей. 2. Прохання вирішити проблему з терміналом в їдальні 11ої школи. Чому в одних школах міста термінали в їдальнях є, а в інших - немає? Хіба підприємці не працюють за одними правилами?
Мандрик Тарас
Звернення №621 / 2025.09.10 / Публічне
Ми, жителі міста Калуш, глибоко занепокоєні ситуацією, що склалася. У той час, коли по нашому місту та області здійснюються обстріли, дітей змушують відвідувати школу. Це створює пряму загрозу їхньому життю та здоров’ю. Ми вважаємо неприпустимим наражати дітей, педагогів та батьків на небезпеку. Навчальний процес можна організувати в дистанційному або змішаному форматі, адже безпека — найвища цінність.
Зеленко Дарина Андріївна
Звернення №619 / 2025.08.27 / Публічне
Звертаюся до Вас від адміністрації комунального закладу «Централізована публічна бібліотека Моршинської територіальної громади» Моршинської міської ради. Прошу Вас посприяти (надання транспорту) в організації творчої зустрічі письменниці, членкині Національної спілки письменників України Оксани Тебешевської з мешканцями Моршинської територіальної громади, зокрема, шкільною молоддю, внутрішньо-перемішеними особами, військовослужбовцями та ветеранами, що перебувають на реабілітації у Моршині. Метою літературно-мистецької події є промоція української сучасної літератури, а також найцікавішої, найбільш свіжої й оригінальної в українському письменництві постаті Василя Стефаника, як великого Майстра соціально-психологічної новели. Під час заходу відбудеться презентації книжки О.Тебешевської «Ой не коси, бузьку сіна…» та однойменної драматичної поеми у постановці Калуського театру «Легенда» (режисерка Леся Піцик), присвячених Василеві Стефанику. Організатор події – міська/опорна бібліотека КЗ «Централізована публічна бібліотека Моршинської територіальної громади». Захід відбудеться 11 вересня 2025 року (о 15:00) у приміщенні міської бібліотеки КЗ «Централізована публічна бібліотека Моршинської територіальної громади» за адресою: вул.Данила Галицького,32, м. Моршин, Стрийський район, Львівська обл. Буду вдячні Вам за сприяння. З повагою, директорка комунального закладу, Наталія Янків.
Янків Наталія Михайлівна
Звернення №618 / 2025.08.21 / Публічне
Звертаю Вашу увагу на вкрай незадовільний аварійний стан дорожного покриття на вулиці Старицького. На дорозі утворились вибоїни, що може призвести до поломок автотранспорту та травмування пішоходів. Жителі вулиці намагаються власними силами засипати вибоїни, використовуючи побутове сміття, що є порушенням Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених Постановою КМУ від 30 березня 1994 р. № 198. Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» прошу Вашого сприяння в прийнятті рішення в прийнятті рішення про ремонт дорожного покриття на вулиці Старицького та повідомити про терміни його проведення
Кульбанська Любов
Звернення №617 / 2025.08.20 / Публічне
15.08.2025 я пішла до Калуського ЦНАПУ, щоб зробити обмін ID-картки, термін дії якої закінчується 08.09.2025. На прийомі була працівниця ЯВЕЦЬКА І.В., яка дозволяла собі звертатись на «Ти» до незнайомої їй особи. Під час того, як я заповнювала обовʼязкові бланки, Явецька І.В. проколола мою ще діючу ID-картку і забрала її. На моє питання «Чи залишиться вона зі мною до отримання нової? Бо вона мені потрібна.» я отримала відповідь Явецької І.В. : «Треба було раніше думати.». Зателефонувавши на гарячу лінію ДМС м.Києва та м.Івано-Франківська, мені повідомили, що це грубе правопорушення і потрібно звертатись до керівника ЦНАПУ. Згідно постанови КМУ №302 розділу Подання документів для оформлення, обміну паспорта пункту 22, у разі закінчення строку дії паспорта документи для його обміну можуть бути подані протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії. У такому випадку або в разі обміну паспорта зразка 1994 року за бажанням, паспорт, що підлягає обміну, після прийому документів повертається особі та здається нею під час отримання нового паспорта. ТАКОЖ згідно постанови КМУ №302 пункту 29, паспорт, який подано для обміну (крім випадків, коли паспорт подається до дати закінчення строку його дії або в разі обміну паспорта зразка 1994 року за бажанням), анулюється працівником територіального органу/ територіального підрозділу ДМС/уповноваженого субʼєкта шляхом пробивання двох отворів наскрізь на кожному аркуші, обкладинці документа у формі книжечки або в машинозчитуваній зоні документа у формі картки. ТАКОЖ згідно статті 357 ККУ викрадення, привласнення, вимагання офіційних документів, штампів чи печаток або заволодіння ними шляхом шахрайства чи зловживання особи своїм службовим становищем, а так само їх умисне знищення, пошкодження чи приховування, а також здійснення таких самих дій відносно приватних документів, що знаходяться на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності, вчинене з корисливих мотивів або в інших особистих інтересах караються штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Зробивши усне звернення до керівника ЦНАПУ Марій Н.П, я очікувала на справедливе вирішення проблеми. Але Марій Н.П. не визнала їхньої провини, натомість доводила, що це по закону і звинуватила мене в тому, що «я перша мала сказати, щоб у мене не забирали ID-картку», хоча обовʼязок працівників державної установи - дотримуватись закону України. Прошу звернути увагу щодо некомпетентності працівників Калуського ЦНАПУ ЯВЕЦЬКОЇ І.В. та МАРІЙ Н.П. порушення ними закону України та етичного кодексу.
Кузів Віта
Звернення №615 / 2025.08.13 / Публічне
Згідно до статтті 5 і 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію. Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області у вересні 2021 року провело планову перевірку комунального підприємства, що надає послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення у м. Калуш. Під час проведення перевірки фахівцями Головного управління встановлено, що підприємством при розрахунку тарифів на вищезазначені послуги включено прибуток на погашення основної суми кредиту, що є порушенням вимог Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 (зі змінами). Крім того, підприємство не розробляло інвестиційну програму та не подавало на затвердження до органу місцевого самоврядування. За результатами проведеного планового заходу державного нагляду (контролю) ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській складено акт, на підставі якого суб’єкту господарювання надано припис про виконання законних вимог щодо усунення порушень порядку формування, встановлення та застосування тарифів, яким зобов’язано повернути споживачам необґрунтовано нараховану плату за надані послуги з постачання холодної води та водовідведення у розмірі 7,42 млн грн, шляхом здійснення перерахунку. Чому не було здійснено перерахунок споживачам на суму 7,42 млн.грн згідно припису ?
Микитин Тетяна Миколаївна

Всього звернень: 282