3o

Микитин Олександр Євгенович

Директор КП "Водотеплосервіс"

Електронні звернення

Звернення №351 / 2022.07.06 / Публічне
Доброго вечора! Можна якось доступніше і ЗАВЧАСНО подавати інформацію про те, що на нашій вулиці не буде води в певний проміжок часу? Тобто, я маю кожного дня заходити на сайт КМР і дивитись чи часом немає оголошення про те, що сьогодні не буде води? Це по-перше. По-друге ,інформація про те, що не буде води з 9:30 ранку, виставлена о 9:20,тобто за 10хв часу я маю встигнути зробити все що мені потрібно? По -третє, напір води на 9 поверсі такий, що котел запалюється через раз
Поприч Людмила
Звернення №305 / 2021.12.10 / Публічне
В будинку № 12 по вул.Стуса останній під'їзд від заїзду прорвала труба,скоро затопить весь підвал
Василь Вовк
Звернення №261 / 2021.08.14 / Публічне
Доброго дня Петро Васильович. Надаю Вам фото роботи ваших працівників по доведенні рахунків споживачам по вул. Б.Хмельницького 54. Як худобі кинули, розгрібайте.
Бень Микола Михайлович

У відповідь на Ваше електронне звернення № 261/2021.08.14, щодо не рознесення споживачам належним чином рахунків на оплату, повідомляємо, що з метою забезпечення дотримання установлених правил карантину та убезпечення найбільш уразливих категорій населення від зараження  гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» контролери водопровідного господарства КП «Водотеплосервіс» доставляють рахунки на оплату не кожному споживачеві особисто, а в поштові скриньки за наявності.

 

Всього звернень: 3