-1o

ЗВІТ МІСЬКОГО ГОЛОВИ АНДРІЯ НАЙДИ ЗА 2021 РІК. Частина 2. ФІНАНСИ ТА БЮДЖЕТ.

  • 2022.04.22 13:00
    • Актуально
    • Громада
    • Звіт міського голови
  • 836

ПЕРЕДМОВА

Звіт міського голови за 2021 рік планувався на березень місяць максимально публічним. Міський голова Андрій Найда сподівався провести багато зустрічей з людьми в Калуші та у старостинських округах громади. Однак війна внесла корективи у всі плани. Тому прийнято рішення все ж опублікувати річний звіт на офіційному ресурсі Калуської міської ради, а обговорення його безпосередньо з людьми провести при найпершій нагоді.

ЗВІТ МІСЬКОГО ГОЛОВИ АНДРІЯ НАЙДИ ЗА 2021 РІК

Частина ІІ

ФІНАНСИ. БЮДЖЕТ

   Передовсім треба зазначити, що фінансовий 2021 рік для Калуської міської територіальної громади видався надзвичайно складним. Це пов’язано в основному з мільйонними борговими зобов’язаннями КП «ВТС», з якими стикнулися на початку каденції, та заблокованими рахунками підприємства. В зв’язку з цим нам довелось спрямувати значний фінансовий ресурс (30 789,6 тис. грн), щоб забезпечити діяльність стратегічного для нас підприємства.

 Іншою проблемою для бюджету були карантинні обмеження, які призвели до зменшення поточних поступлень до бюджету 2021 року.

Однак, за підсумками року бюджет Калуської міської територіальної громади (без врахування трансфертів) вдалося перевиконати на 4 відсотка.

     Надходження до бюджету Калуської міської територіальної громади за 2021 рік склали 883 184,1тис.грн, з них власні та закріплені доходи – 605 840,2 тис. грн (68,6%) та офіційні трансферти з державного та обласного бюджетів - 277 343,9 тис.грн (31,4%).

 

       Основним джерелом формування бюджету залишається податок та збір на доходи фізичних осіб – 321 891,4 тис. грн (53,1%),

Питома вага інших надходжень до бюджету наступна:

  • податок на майно (податок на нерухоме майно, плата за землю, транспортний податок) – 115751,5 тис. грн (19,1%);
  • єдиний податок – 68348,6 тис. грн.(11,3%);
  • внутрішні податки на товари та послуги (акциз) – 39187,4 тис. грн (6,5%);
  • плата за адміністративні послуги – 8206,3 тис. грн (1,4%);
  • власні надходження бюджетних установ – 18926,0 тис грн (3,1%);
  • екологічний податок – 6048,8 тис. грн (1,0%);
  • доходи від операцій з капіталом – 20346,7 тис. грн (3,4%);
  • інші податкові та неподаткові надходження –7133,7 тис. грн (1,2%).

 

Надходження до спеціального фонду бюджету (уточнений план) – 106129,7 тис. грн.

Видаткова частина загального фонду бюджету за 2021 рік склала 722 288,8 тис.грн,  в тому числі за рахунок офіційних трансфертів – 217 242,2 тис.грн (30%). В розрізі галузей протягом 2021 року спрямовано такі кошти:

- освіта– 397 928,4 тис. грн (55,1%). 

- житлово-комунальне господарство – 104 751,9 тис. грн (14,5%).

- державне управління – 66 927,495 774,4 тис. грн (13,3%).

- охорона здоров’я – 45 416,2 тис. грн (6,3%).  

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 28 301,4 тис. грн (3,9%).

- культура і мистецтво - 23 315,4 тис. грн (3,2%).

- фізична культура і спорт – 19 976,5 тис. грн (2,8%).

     - інша діяльність – 4 398,5 тис. грн (0,6%)(фінансова підтримка телебачення, програма профілактики злочинності, співробітництва з силовими структурами та громадськими формуваннями та фінансування заходів з мобілізаційної підготовки).

 Видаткова частина спеціального фонду (бюджету розвитку) за 2021 рік склала 120 719,9 тис.грн,  в тому числі за рахунок офіційних  трансфертів – 60 101,8тис.грн (49,8%).

Найбільша питома вага припадає на видатки житлово-комунального господарства 58,5% або 70 640 тис. грн, в тому числі за рахунок  трансфертів – 55 600,0 тис. грн (78,7%),

на економічну діяльність 18,3%або 22 151,1 тис. грн, в тому числі за рахунок  трансфертів – 12 814,6 тис. грн (57,9 %) та 

на охорону здоров’я 10% або 12 083,2 тис. грн, в тому числі за рахунок  трансфертів – 5 736,0 тис. грн (47,5%).

ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ЧЕРЕЗ УЧАСТЬ В ГРАНТОВИХ ТА ІНШИХ КОНКУРСАХ

Підготовлено 71 грантовий проєкт, з яких 6 знаходяться на стадії відбору, а 18 – здобули перемогу в різних конкурсах (грантах).

Внаслідок цієї діяльності загалом вдалося залучити на розвиток громади за різними напрямками 8, 850 млн. грн. (у деяких випадках - на умовах співфінансування), зокрема:

 20 тренінгів для підприємців щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій (220 тис. грн);

  • План дій сталого енергетичного розвитку та клімату, екологічна стратегія (70 тис. грн);
  • Острівець безпеки на вул. Євшана (106 тис. грн);
  • Чат-бот «Гаряча лінія» (500 тис. грн);
  • Проєкт «Культура у віддзеркаленні — реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу в м. Калуш (Україна) у мультикультурні центри» (3,4 млн. грн);
  • Модернізація ЦНАП (1,3 млн. грн), обладнання для надання послуг з видачі посвідчень водія (200 тис. грн);
  • Облаштовано мультифункціональний спортивний майданчик у Ріп’янському старостинському окрузі, закуплено спортивний інвентар та 15 комплектів спортивної форми (100 тис. грн);
  • Медичне обладнання для ЦРЛ (портативний УЗД апарат – (2 млн. грн);
  • ПКД очисних споруд в Боднарові – (200 тис. грн);
  • «Громада чистого довкілля – (200 тис. грн);
  • Малі проєкти від ТзОВ «Гудвеллі» – (544 тис. грн).

                                                                                                                     Далі буде

 

Інші новини