-1o

ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ с. Мостище, площа – 1,7937га

  • 2021.06.24 09:08
    • Громада
    • Оголошення
  • 722

Організатор земельних торгів: Калуська міська рада Івано-Франківської області.

Виконавець земельних торгів: ПП «Фірма «СОМГІЗ», 79012, м.Львів, вул.Сахарова,46.

Характеристика лоту № 02:

  • Право оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Івано-Франківська область, Калуський район, за межами населеного пункту с. Мостище, на території Калуської міської ради;
  • кадастровий номер - 2622884300:02:005:0014;
  • площа – 1,7937га;
  • категорія земель – землі сільськогосподарського призначення;
  • цільове призначення – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва;
  • вид використання земельної ділянки - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Стартовий розмір річної орендної плати - 1518грн.92коп. (Одна тисяча п`ятсот вiсiмнадцять грн.92коп.) без ПДВ.

Строк користування земельною ділянкою: 7 (Сім) років.

Містобудівні умови та обмеження: Відомості про обмеження у використанні земельної ділянки, встановлені Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 17.10.2012 №1051, не зареєстровані.

Порядок оформлення результатів торгів та умови продажу:

1. Протокол земельних торгів підписується Переможцем, Ліцитатором та Організатором земельних торгів або його представником негайно після закінчення торгів за лотом. 

2. Договір оренди земельної ділянки між Калуською міською радою Івано-Франківської області та Переможцем торгів укладається безпосередньо в день проведення торгів.

3.Право користування на земельну ділянку, набуте за результатами проведення земельних торгів у формі аукціону, підлягає державній реєстрації в порядку визначеному Законом.

4. Ціна продажу лоту, право користування, яким набуто на земельних торгах у формі аукціону, сплачується Переможцем торгів не пізніше 3 (трьох) банківських днів з дня укладання договору оренди.

  1. Переможець земельних торгів зобов’язується:

5.1. Відповідно до п.6. ст.135, п.5. ст.135, п.31. ст. 137 Земельного кодексу України:

- сплатити Виконавцю земельних торгів винагороду у розмірі 50 відсотків річної плати за користування земельною ділянкою (у разі продажу права на земельну ділянку (оренди, суперфіцію, емфітевзису), що склалась за результатами торгів, але не більш як 2000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян;

- витрати (видатки), здійснені організатором або виконавцем земельних торгів на їх проведення, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів;

5.2. Відповідно до п.5. ст.136 Земельного кодексу України:

- відшкодувати Виконавцю земельних торгів витрати, здійсненні на підготовку Лоту до проведення земельних торгів за виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в сумі 5000грн.00коп. (П`ять тисяч грн.00коп.) та за виготовлення агрохімічного паспорту поля, земельної ділянки в сумі 5414грн.40коп. (П`ять тисяч чотириста чотирнадцять грн.40коп.).

  1. Переможцю земельних торгів, який відмовиться від підписання протоколу земельних торгів, укладання договору оренди земельної ділянки, повного розрахунку за придбаний лот в терміни, визначені чинним законодавством та умовами договору: гарантійний внесок не повертається, результати торгів анульовуються, Переможець до наступних торгів не допускається, а кошти в розмірі цінової пропозиції, запропонованої Переможцем за результатами проведених торгів, стягуються з Переможця, як неустойка (ст.549 ЦКУ) в судовому порядку згідно чинного законодавства.

Для участі в земельних торгах необхідно:

  1. Сплатити з рахунку, відкритого в банку :
  • реєстраційний внесок – 1135,00грн. на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ” п/рUA823395000000026001904420002 в АТ “ТАСКОМБАНК”, МФО 339500, ЄДРПОУ 20810095; призначення платежу: «Реєстраційний внесок».
  • гарантійний внесок – 455грн.68коп. (Чотириста п`ятдесят п`ять грн. 68 коп.) на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ” п/рUA643395000000026002904420001 в АТ “ТАСКОМБАНК”, МФО 339500, ЄДРПОУ 20810095; призначення платежу: «Гарантійний внесок».
  1. Подати документи що підтверджують сплату реєстраційних та гарантійних внесків. Оформити та подати заяву з необхідною інформацією та підтверджуючими документами особи, яка бажає взяти участь у земельних торгах, Виконавцю торгів за адресою ПП «Фірма «СОМГІЗ»: 79012, м.Львів, вул.Сахарова,46, відповідальна особа – Заступник генерального директора Цифуляк Оксана Іванівна). Телефон для довідок: (032)244-30-92, +380961315421. Години прийому заяв на участь в земельних торгах: у робочі дні з 12.30. год. до 16.30.год., у п'ятницю - з 12.30год. до 14.30.год.
  2. Укласти договір про умови участі в земельних торгах у формі аукціону.

Земельні торги у формі аукціону призначено на 26 липня 2021р.

Останній день прийому заяв – 20 липня 2021р. до 16год.30хв.

Місце проведення торгів: 77300, Івано-Франківська обл., м.Калуш, вул.Івана Франка, буд. 1.

Початок торгів о 14.00 год. Реєстрація учасників земельних торгів в день проведення з 11-00 год. до 13-40 год. за адресою: Івано-Франківська обл., м.Калуш, вул.Івана Франка, будинок 1.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО

«ФІРМА «СОМГІЗ»

ПЕРЕЛІК

ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

 ДЛЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ:

  1. Оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (розширена форма).
  2. Нотаріально посвідчена копія статуту (при наявності установчого договору). Установчими документами повинно бути передбачено ведення сільськогосподарського виробництва.
  3. Завірена належним чином копія свідоцтва платника податку на додану вартість (завірена копія свідоцтва про сплату єдиного податку).*
  4. Довідка з банку, про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок(оригінал).
  5. Завірена належним чином копія документу, що підтверджує повноваження керівника (протокол зборів співзасновників про обрання керівника, наказ на призначення керівника,копія паспорта та ідент.номера керівника).*
  6. Оригінал Довіреності, у разі подання документів уповноваженою особою.
  7. Оригінал Протоколу зборів співзасновників про прийняття рішення щодо придбання лоту на земельних торгах.
  8. Документ, що підтверджує особу (паспорт). копія завірена належним чином.*
  9. Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.
  10. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.
  11. Печатка.

*Напис про засвідчення документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, печатки

 

ПЕРЕЛІК

ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

 ДЛЯ  **СУБ”ЄКТА ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ:

  1. Оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (розширена форма).
  2. Завірена належним чином копія свідоцтва платника податку на додану вартість (завірена належним чином копія свідоцтва про сплату єдиного податку).*
  3. Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок(оригінал).
  4. Засвідчена в установленому законом порядку Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.
  5. Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія завірена належним чином*
  6. Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.
  7. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.
  8. Печатка.

*Напис про засвідчення документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, печатки (за наявності або слів: дію без печатки).

** ФОП повинна мати сільськогосподарську освіту або досвід роботи у сільському господарстві чи займатися веденням товарного сільськогосподарського виробництва.

            При цьому необхідно представити один з підтверджуючих документів:

  1. Нотаріально посвідчену копію диплому про освіту.
  2. Завірену належним чином копію виписки з трудової книжки.
  3. Довідку з місця праці (діяльність підприємства, установи повинна бути повязана із сільським господарством).
  4. Інший документ, що підтверджує те, що особа займається веденням сільськогосподарського виробництва.

 

ПЕРЕЛІК

ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

ДЛЯ  **ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ:

  1. Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія завірена належним чином*
  2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (оригінал), копія завірена належним чином*
  3. Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок (оригінал).
  4. Засвідчена в установленому законом порядку Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.
  5. Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.
  6. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.

*Напис про засвідчення документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.         

 ** Фізична особа повинна мати сільськогосподарську освіту або досвід роботи у сільському господарстві чи займатися веденням товарного сільськогосподарського виробництва.

            При цьому необхідно представити один з підтверджуючих документів:

  1. Нотаріально посвідчену копію диплому про освіту.
  2. Завірену належним чином копію виписки з трудової книжки.
  3. Довідку з місця праці (діяльність підприємства, установи повинна бути повязана із сільським господарством).
  4. Інший документ, що підтверджує те, що особа займається веденням сільськогосподарського виробництва.

 

Інші новини