Частіше телефонують до аварійної газової служби прикарпатці в холодний період року. Традиційно кількість викликів в опалювальний сезон на службу «104» Івано-Франківської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» зростає у порівнянні з літнім періодом. Найбільшу кількість звернень протягом 2024 року зафіксували диспетчери у 4 кварталі.
Загалом за минулий рік опрацьовано понад 22 тисячі викликів. І згідно із статистичними даними, основна причина зростання кількості викликів – самовільне встановлення споживачами газових приладів для обігріву приміщень, втручання в конструкцію системи газопостачання та газових приладів, а також їх неналежний технічний стан.
Кожний вчасно ліквідований витік газу – це нейтралізована небезпека для життя і здоров’я людей. Для цього злагоджено працюють команди екстреної служби «104». На варті газової безпеки 24/7 в Івано-Франківській філії «Газмережі» в позмінному режимі цілодобово чергують диспетчери та бригади АДС.
Щоб вчасно та якісно виконати свою роботу, кожна бригада АДС має у своєму розпорядженні спецавтомобіль та набір інструментів. Фахівці-газовики, їдучи на виклик, повинні мати усе - від детектора витоків газу до заглушок, болтів і гайок. І щоб дістатись місця, звідки зателефонували про запах газу чи іншу газову небезпеку, бригадам АДС часто доводиться долати по кілька десятків кілометрів. Особливо, коли необхідно доїхати до споживача в населений пункт сільської місцевості.
Служба «104», як і інші екстрені служби, залишається на варті безпеки цілодобово та її виклик безкоштовний для клієнтів Івано-Франківської філії. Адже робота диспетчерів та виїзд бригади на місце, локалізація аварійної ситуації фінансується з коштів, сплачених споживачами за розподіл газу. Тож вчасна сплата щомісячного платежу за розподіл газу – це ваша інвестиція у безпеку та гарантія стабільної роботи АДС.