Цифровою командою Міністерства ветеранів разом з партнерами впроваджено електронний сервіс подання заяви на участь у відборі на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб на веб-платформі
Умови для потенційних кандидатів, що є громадянами України:
мати освіту бакалавра у визначених професійним стандартом галузях знань і подаватися вперше;
уже бути працевлаштованим на посаді фахівця із супроводу за результатами відбору та навчання в межах реалізації пілотного проекту “Помічник ветерана” у 2023 році;
мати сертифікат підвищення кваліфікації в межах пілотного проекту “Помічник ветерана” у 2023 році, але не бути працевлаштованим фахівцем;
бути у списку осіб що подавали заяви на пілотний проєкт “Помічник ветерана” у 2023 році, але не потрапили на програму навчання і відповідати умовам рівню освіти.
Важливо, що уже працевлаштовані фахівці та ті хто планує працювати повинні надати відомості через цей електронний сервіс на сайті е-Ветеран.
Для подачі заяви необхідні всього декілька кроків:
Крок 1: інформація про заявника
Крок 2: контактні дані
Крок 3: відомості про наявну освіту та резюме (в довільній формі)
Крок 4: вибір територіальної громади для працевлаштування (якщо в громаді тимчасово відсутня вакансія ви будете в резерві)
Крок 5: тестування (має обмеженість по часу).
Зазначаючи електронну пошту перевіряйте її актуальність та коректність, адже це ваш канал комунікації з нами.
Після усіх кроків є можливість редагувати дані. Підтвердження прийняття заяви прийде на пошту.
Усі охочі мають можливість податися до 5-го вересня 2024 року.
Наступним кроком буде опрацювання анкет та запрошення на співбесіди.
Фахівець із супроводу – це важлива ланка для інформування ветеранів і їх практичного супроводу та комунікації з Міністерством задля швидкого реагування та адаптації системи.