-5o

Пам’ятка для сім’ї Героя Захисника України про соціальні гарантії, що надаються установами, які належать до сфери соціального захисту

  • 2023.06.27 10:49
    • Соціальна сфера
  • 347

З початком широкомасштабного вторгнення росії багато українських захисників, на жаль, не повернулися до рідних домівок. Водночас члени їхніх сімей мають право на отримання відповідного статусу, який передбачає певні пільги.

Відповідно до статті 101 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» до членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України належать:

  • батьки;
  • один з подружжя, який не одружився вдруге, незалежно від того, виплачується йому пенсія чи ні;
  • діти, які не мають (і не мали) своїх сімей;
  • діти, які мають свої сім’ї, але стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття;
  • діти, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти;
  • утриманці загиблого (померлого), яким у зв’язку з цим виплачується пенсія.

Перелік необхідних документів для встановлення статусу:

постанова штатної військово-лікарської комісії відповідного військового формування;

документи про безпосередню участь особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України;

свідоцтво про смерть (копія) або повідомлення про загибель особи;

копія паспорта, ідентифікаційного номера та документів, що підтверджують родинні відносини з загиблим (померлим) Захисником чи Захисницею України.

Заява з необхідними документами подається до управління соціального захисту населення Калуської міської ради за адресою каб.104, вул..Євшана, буд.9, м.Калуш.

Державний бюджет

  1. Пільги з оплати житлово-комунальних послуг в розмірі 50- відсотків від встановлених тарифів в межах, норм передбачених чинним законодавством сім'ям загиблих (тих, що пропали безвісти) Захисників і Захисниць України.

Перелік необхідних документів:

-  заява, копія посвідчення, що підтверджує право пільговика на пільги;

-копія паспорта заявника або копія ІD – картки з довідкою про реєстрацію місця проживання особи;

 - копія ідентифікаційного коду заявника;

- довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та / або кухонного вогнища на твердому паливі (у разі звернення для надання пільг на  придбання скрапленого газу, твердого та рідкого, пічного побутового палива );

- письмові відомості  про фактичне місце проживання пільговика  та/або членів його сім’ї (у разі надання пільг за фактичним місцем проживання).

      Заява з необхідними документами подається до управління «Центр надання адміністративних послуг» вико-навчого комітету Калуської міської ради за адресою вул.Б.Хмельницького, 52, м.Калуш.

  1. 2. Санаторно-курортне лікування:

Члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України мають право на санаторно-курортне лікування не частіше ніж один раз на два роки строком  на 21 день.

Для взяття на облік необхідно подати до управління соціального захисту населення Калуської міської ради за адресою вул.Євшана,9, м.Калуш  нижчезазначені документи:

- заяву про забезпечення санаторно-курортним лікуванням;

 - медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о;

-  копію посвідчення.

  1. Забезпечення соціальної та професійної адаптації:

    Для отримання послуг з професійної адаптації необхідно подати заяву до управління  соціального захисту населення Калуської міської ради за адресою вул..Євшана,9, м.Калуш. До заяви додається  копія посвідчення (засвідчена підписом особи) та копія індивідуальної програми реабілітації (для осіб з інвалідністю).

  1. Пенсія в разі втрати годувальника

Перелік необхідних документів:

- cвідоцтво про народження сина (для батьків);

- свідоцтво про смерть;

-довідки з УСЗН, Центру зайнятості та ПФУ (про неотриман-ня допомоги/виплати/пенсії) – для людей похилого віку;

- свідоцтво про одруження (для дружини/чоловіка);

- свідоцтва про народження дітей;

- довідки з навчальних закладів дітей;

- паспорт, ідентифікаційний код;

- реквізити з банку;

- довідка про склад сім'ї;

- витяг з наказу в/ч про виключення зі списків особового складу;

- грошовий атестат;

- довідка ДВГЗ.

Обласний бюджет

  1. Надання матеріальної допомоги:

         У зв’язку із втратою члена сім’ї  - 50 000 грн. (розподіляється рівними частинами серед членів сім’ї).

        Членам сім’ї зниклого безвісти - 25 000 грн. (розподіляється рівними частинами серед членів сім’ї).

         Членам сім’ї загиблого до роковин трагедії – 30 000 грн. (розподіляється рівними частинами серед членів сім’ї)

Перелік документів для розгляду даного питання:

- письмова заява (довільної форми) кожної повнолітньої особи, яка має право на отримання матеріальної допомоги, а щодо неповнолітніх дітей –  іншого з батьків, опікунів чи піклувальників дітей про виплату матеріальної допомоги;

- письмова згода, у довільній формі, про виплату допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї;

- копії паспорта повнолітніх членів сім’ї;

- копії документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або копію паспорта з відповідною відміткою. Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта;

- копії свідоцтва про народження загиблого (для виплати допомоги батькам);

- копії свідоцтва про народження дитини (для виплати допомоги дитині);

- копії документа, що підтверджує встановлення опіки чи піклування над дитиною загиблого (для виплати допомоги дитині);

- копії свідоцтва про одруження (для виплати допомоги дружині загиблого);

- копії документа, що підтверджує безпосередню участь загиблого (зниклого безвісті) у проведенні заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської федерації проти України;

- копії посвідчення члена сім’ї загиблого (для отримання допомоги у зв’язку з втратою члена сім’ї, смерть якого пов’язана з участю заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської федерації проти України до роковин трагедії);

- копії документа, що підтверджує визнання особи зниклою безвісті;

- копії свідоцтва про смерть (для отримання допомоги у зв’язку з втратою члена сім’ї, смерть якого пов’язана з участю в заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської федерації проти України до роковин трагедії);

- копії довідки про особистий рахунок в установі банку, на який будуть перераховані бюджетні кошти.

  1. Надання грошової допомоги для організації сімейного відпочинку.

Підставою  для надання грошової допомоги є заява до департаменту соціальної політики Івано-Франківської ОДА  на одержання грошової допомоги у довільній формі, до якої додають копії:

- паспортів одержувача допомоги та членів його сім’ї;

- документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків одержувача допомоги. Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган, подають копію паспорта з відповідною відміткою;

- документа, що підтверджує родинний зв’язок одержувача допомоги з членами його сім’ї;

- свідоцтв про народження (дітей, неповнолітніх братів, сестер і внуків);

- посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України або довідки члена сім’ї загиблого (померлого) (для неповнолітніх дітей) для всіх членів сім’ї.

  1. Надання матеріальної допомоги на лікування (оздоровлення) у зв’язку з втратою члена сім’ї.

Підставою для надання грошової допомоги є заява до департаменту соціальної політики Івано-Франківської ОДА  на одержання допомоги, до якої додають копії:

-паспорта громадянина України заявника;

- довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника;

- свідоцтва про смерть особи;

- посвідчення члена сім’ї загиблого;

- банківські (поштові) реквізити одержувача допомоги.

Місцевий бюджет

1.Одноразова грошова допомога сім’ям загиблих (померлих) та зниклих безвісти Захисників чи Захисниць України:

-   сім’ям загиблих Захисників чи Захисниць України  -  в розмірі до 100000 грн;

-   сім’ям померлих Захисників чи Захисниць України -  в розмірі до 50000 грн;

-   сім’ям зниклих безвісти Захисників чи Захисниць України - в розмірі до 50000 грн.

Допомога виплачується одному із членів сім’ї.

Перелік необхідних документів:

  • копія паспорта або копія ID-картки з довідкою (витягом з реєстру територіальної громади) про реєстрацію місця проживання особи;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія свідоцтва про смерть (за наявності);
  • документи, що підтверджують родинні зв’язки з загиблим (померлим), зниклим безвісти чи проживання однією сім’єю;
  • документи про місце реєстрації (проживання) загиблого (померлого) чи зниклого безвісти Захисника чи Захисниці України;
  • копія сповіщення про загибель, смерть чи про зникнення безвісти Захисника чи Захисниці України;
  • банківський рахунок заявника (за наявності).
  1. Пільги з оплати житлово-комунальних послуг в розмірі 50- відсотків від встановлених тарифів в межах, норм передбачених чинним законодавством сім'ям загиблих (тих, що пропали безвісти) Захисників і Захисниць України.

Перелік необхідних документів:

заява про надання пільг довільної форми;

- копії документів, що підтверджують право пільговика на пільги (копія посвідчення);

-  копія ідентифікаційного коду заявника;

- копія паспорта заявника або копію ІD – картки з довідкою про реєстрацію місця проживання особи;

-довідка про зареєстрованих в житловому приміщенні/будинку осіб.          

  1. Щомісячна виплата сім’ям загиблих (зниклих безвісті) Захисників і Захисниць України у встановленому розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на сім’ю

Перелік необхідних документів:

- письмова заява уповноваженого члена сім’ї;

- копія паспорта уповноваженого члена сім’ї; 

- копія ідентифікаційного коду уповноваженого члена сім’ї;

- копія посвідчення члена сім’ї загиблого;

- банківські реквізити  уповноваженого члена сім’ї;

-довідка про зареєстрованих в житловому приміщенні/ будинку осіб;

- письмова згода у довільній формі про виплату допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших повнолітніх членів сім’ї;

- згода на обробку персональних даних.

  1. Надання послуг із організації сімейного відпочинку

Перелік необхідних документів::

-  заява;

- копії паспортів заявника та членів сім’ї;

- копії реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків заявника та членів сім’ї;

- копія документа, що підтверджує родинний зв'язок;

- копія свідоцтво про народження дітей;

- копія посвідчення.

     У заяві вказується назва обраного закладу відпочинку, перелік осіб, які будуть відпочивати та термін відпочинку.

     Управління соціального захисту населення Калуської міської ради здійснює одноразово компенсацію вартості наданих послуг із сімейного відпочинку, виходячи із бюджетних призначень на відповідний рік на ці цілі згідно відповідного Порядку проведення сімейного відпочинку.

Для отримання вищезазначених соціальних гарантій, що надаються за рахунок коштів місцевого бюджету, необхідно звернутися до управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради за адресою вул.Б.Хмельницького,52, м.Калуш

  1. Соціально-психологічна підтримка сімей загиблих (померлих) Захисників чи Захисниць України та забезпечення їх соціального супроводу.

 Для отримання соціально-психологічної підтримки та супроводу необхідно звернутися до Калуського міського центру соціальних служб за адресою вул..Героїв України, буд.9а, м.Калуш.

  1. Захист прав та інтересів дітей загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України.

                Для отримання вищезазначеної гарантії звертатися в службу у справах дітей Калуської міської ради за адресою вул.С.Бандери, буд.18, м.Калуш

  1. Оздоровлення дітей загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України.

                Для отримання вищезазначеної гарантії звертатися в управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту Калуської міської ради за адресою вул.С.Бандери, буд.18, м.Калуш

Адреси та контакти

  1. Управління соціального захисту населення Калуської міської ради м.Калуш, вул.Євшана, буд.9, каб.104, (03472)66944
  1. Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради м.Калуш, вул.Богдана Хмельницького, буд.52, +380963319325
  1. Відділ обслуговування громадян №7(сервісний центр управління обслуговування громадян) Головного управління ПФУ в Івано-Франківській області м.Калуш, вул.Біласа і Данилишина, буд.2, (03472)65284
  1. Департамент соціальної політики Івано-Франківської ОДА м.Івано-Франківськ, вул.Леся Курбаса, буд.2, (0342)752467
  1.  Калуський міський центр соціальних службм.Калуш, вул. Героїв України, буд.9а, (03472)70075
  1. Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту Калуської міської ради м.Калуш, вул.С.Бандери, буд.18, (03472) 65251
  1. Служба у справах дітей Калуської міської ради м.Калуш, вул.С.Бандери, буд.18, (03472) 66253

 

Інші новини