22 січня 2021 року під головуванням міського голови Андрія Найди відбулась виїзна нарада за участю заступників міського голови, представників управління капітального будівництва в Івано-Франківській області, управління будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради, управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради, старости Пійлівського старостинського округу та представника підрядної організації ПП «НАКО ІНВЕСТ» в с. Пійло для проведення обстеження берегозакріплювальних споруд лівого берега р. Чечва.
Підставою для здійснення даної наради стало звернення старости Пійлівського старостинського округу до міського голови в якому йшлося про те, що для ліквідації наслідків негоди, яка мала місце в червні 2020 року з резервного фонду державного бюджету відповідно до розпорядження Івано-Франківської ОДА від 08.12.2020 року № 647 було виділено кошти на відновлення берегозакріплювальних споруд лівого берега р. Чечва вище пішохідного переходу в с. Пійло Калуського району Івано-Франківської області.
Одержувачем коштів для виконання робіт на даному об’єкті було визначено управління капітального будівництва в Івано-Франківській області, яке уклало договір з ПП «НАКО ІНВЕСТ» на виконання робіт та здійснювало контроль за їх проведенням. На даний час роботи по даному об’єкту вже завершено. Однак громада сіл Пійло та Довге-Калуське мають зауваження до виконаних робіт, оскільки підрядником не виконано домовленості, які були до початку проведення робіт. В ході наради представник підрядної організації повідомив жителів та членів наради, про те, що зазначені недоліки буде усунуто.
Також в ході наради жителі села Довге Калуське звернули увагу міського голови на ще одну проблему, яку необхідно вирішити з метою недопущення підтоплення житлових будинків, а саме берегоукріплення правого берега річки Чечва по вул. Стефаника в селі Довге Калуське.
За результатами виїзної наради було прийнято рішення та надано відповідні доручення, щодо вирішення проблемних питань.
Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради