Виконавчий комітет Калуської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу доходів та інформаційно-господарського забезпечення фінансового управління Калуської міської ради з такими вимогами до учасників конкурсу: громадянство України, повна вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра чи спеціаліста, стаж роботи за фахом не менше 1 року або стаж державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування не менше 1 року, вільне володіння державною мовою, комп’ютерна грамотність, здатність працювати з документами в різних цифрових форматах.
Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- заповнена особова картка (форма П-2 ДС);
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту з відповідними додатками;
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»);
- копія паспорта громадянина України;
- копія військового квитка (для військовозобов’язаних).
Документи приймаються до 26 липня 2021 року відділом кадрової роботи і нагород виконкому міської ради (вул. І.Франка, 1; кабінет №7, тел. 7-96-34). Відповідальність за достовірність документів несе претендент. Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит та проходять співбесіду. У відділі кадрової роботи і нагород можна отримати необхідні бланки, а також ознайомитися із переліком питань, які будуть включені в екзаменаційні білети при проведенні іспиту.