20 грудня відбулася фінальна зустріч в рамках напрацювання брендингу громади. Під час заходу експерт проєкту Юрій Ломіковський презентував бренд-стратегію Калуської ТГ.
Ця робота тривала близько двох місяців, над брендом працювала команда професіоналів проєкту «Віднова», що реалізується БФ «Стабілізейшн Суппорт Сервісез», ГС «Мережа правового розвитку» у співпраці з гуманітарною організацією «Людина в біді» за фінансової підтримки Чеської агенції розвитку разом із представниками громадськості, організацій громадянського суспільства та структурних підрозділів Калуської міської ради.
Загалом в ході роботи над стратегією проведено 8 робочих зустрічей, серед яких 2 офлайн стратегічні сесії. На них зроблено SWОТ-аналіз, пропрацьовані цілі та цінності брендингу Калуша.
Проведено кількісне соціологічне дослідження методом вуличного опитування з 389 респондентами. А також фокус-групу про сприйняття міста з мешканцями Калуша, які змінили місце проживання. Здійснено аналіз соціальних мереж та вебсайту громади, конкуруючих брендів.
Уся ця інформація стала основою для формування бренд-стратегії, яка не лише підкреслює сучасний потенціал Калуської громади, а й розкриває її майбутнє як перспективного розвитку.
«Це чудовий спосіб промоції громади на всеукраїнському та міжнародному рівнях та особливо важливо зараз, коли Калуська громада активно працює над залученням інвестицій, грантових коштів, релокацією бізнесу та позиціюванням себе як надійного партнера для міжнародної співпраці. Розроблений бренд відображає нашу віру в перспективність громади, її економічний, соціальний та культурний потенціал», - зазначив міський голова Андрій Найда.
Стратегію бренду мають ухвалили депутати Калуської міської ради. Це стане важливим кроком до офіційного його використання в промоційних матеріалах, стратегічних документах та комунікації.
«Відрадно, що Калуська громада вже позбувається негативних стереотипів, які штучно формувалися роками. Сьогодні Калуш впізнають як перспективну територію для розвитку промисловості, яка робить акцент на екологічність та стійкість. Ми впевнено рухаємося до статусу еко-індустріальної столиці на заході України. Висловлюємо щиру подяку організаторам проєкту «Віднова», експертам і всім, хто долучився до цієї важливої ініціативи. Завдяки спільним зусиллям створено бренд-стратегію, застосування якої стане не лише візитівкою Калуської громади, але й інструментом для її розвитку», - підсумував зустріч Андрій Найда.