У Калуші 25 червня відкрили оновлений, сучасний Центр обслуговування клієнтів Івано-Франківської філії «Газмережі». Тут обслуговуватимуть понад 42 тисячі споживачів. Консультації надаватимуть 8 фахівців.
«Головна мета Центру обслуговування - спростити зв'язок між газовою компанією та споживачами, стати ближчими до них, - зазначив директор філії Іван Шкіндюк. - Сьогодні кожен з нас на своєму місці повинен працювати на перемогу. І не просто виконувати свою роботу на 100%, а робити все можливе, щоб споживачі, задля яких ми працюємо, відчували турботу».
Секретар Калуської міської ради Віктор Гільтайчук акцентував увагу на зручності розташування оновленої установи – в центрі міста, на пр. Лесі Українки. А також подякував керівництву та представникам Івано-Франківської філії «Газмережі» за піклування про споживачів.
Освятив приміщення декан Калуський, настоятель Греко-Католицької церкви Святих Кирила і Методія отець Степан Скібіцький.
«Тут надаватимуть повний спектр послуги починаючи від звірки особового рахунку, надання інформації про обсяги спожитого газу, оформлення подання показників онлайн - до питань газофікації житлового будинку, реконструкції або встановлення локального опалення в квартирах», - повідомила керівниця Центру Оксана Жовнірович.
Працюватиме Центр обслуговування побутових споживачів газу з понеділка по п’ятницю, починаючи з 8:00 до 17:00, без перерви, за адресою: проспект Лесі Українки, 74. Попереднього запису на прийом здійснювати не потрібно.
Загалом на Прикарпатті працює 15 таких центрів. Калуський входить у трійку найбільших.