Або розмежування черг відімкнення електропостачання, або заміна генератора. Міська влада працює над вирішенням ситуації із генератором на центральній пошті.
Калушани, які живуть поруч із будівлею центральної пошти, скаржаться на жахливий сморід у їхніх домівках. Працює старий потужний генератор, вихлопи від якого спричиняють незручності і можуть бути небезпечними для здоров’я громадян.
— Генератор працює в аварійному режимі тоді коли відключаються два вводи, — каже Володимир Кіт, начальник дільниці мережі доступу 317/5 «Калуш» АТ «Укртелеком». — Це потрібно для забезпечення електроживлення вузла зв’язку, забезпечення оповіщення населення про ракетну небезпеку, для того, щоб працювали сирени. Також він забезпечує спецзв’язок, зв’язок міжнародний, міжобласний, інтернет для споживачів.
Минулого тижня проблему обговорювали за участю керівництва управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради. Відтоді ПАТ «Укртелеком» вжило низку заходів: звернулося до керівництва із проханням розмежувати четверту і п’яту черги відімкнення енергопостачання, замовили технічне обслуговування дизеля. Також встановлять димохідну трубу, яка виведе вихлопи від роботи генератора вище.
Поліпшити ситуацію може і заміна генератора на сучасний. 22 липня цю можливість обговорили під час виїзду на локацію міського голови Андрія Найди, секретаря міської ради Віктора Гільтачука, представників управління з питань надзвичайних ситуацій і калуського відділу ДУ «Івано-Франківський обласний лабораторний центр МОЗ України».
— Мусимо шукати шляхи вирішення цієї ситуації, бо люди – не повинні ставати її заручниками. Найкраще рішення – розмежування черг відключень електроенергії, або ж заміна генератора на сучасний, який не несе за своєю роботою таких негативних наслідків, — наголосив Андрій Найда. — Працівниками лабораторного центру буде проведено аналіз повітря, на основі якого будемо звертатися до вищого керівництва Укртелекому, щоб вжили відповідних заходів.