-0o

В Держпродспоживслужбі Прикарпаття в 2020 році розглянуто 493 звернення споживачів щодо порушення їхніх прав

  • 2021.02.02 09:58
    • Держпродспоживслужба
  • 386

Пріоритетом в роботі управління захисту споживачів Головного управління  Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області завжди залишається  розгляд звернень громадян.

Так, в 2020 році  розглянуто 352 звернення громадян щодо порушення їхніх прав. Більшість звернень стосувалися непродовольчих товарів – 194 (55%) (в тому числі: 29% – електротовари, 8% – меблі та ПВХ конструкції, 4% – інші), та сфери послуг – 158 (45%).

Зусиллями працівників управління задоволено 115 вимог споживачів (42%).  Надано роз’яснень – у 214  випадках (55%). В стадії розгляду – 10 звернень (3%).

Крім того, у консультаційних центрах районних, міських управлінь та відділів Головного управління прийнято 141 звернення мешканців регіонів, з яких 87 вирішено самостійно уповноваженими працівниками консультаційних центрів.

Всього споживачам за 2020 рік повернуто кошти в розмірі  913,0 тис. грн.

Також  в  результаті проведеної роботи виявлено:

–  49 фактів ненадання споживачам своєчасної та повної інформації про товар (ст.15 ЗУ «Про захист прав споживачів»), 

–   36 фактів порушення умов договору між споживачами і виконавцями (ст. 10 ЗУ «Про захист прав споживачів») про виконання робіт, надання послуг тощо. 

 Нагадуємо споживачам – якщо  ваші права порушені,  звертайтесь :

 – до Головного управління Держпродспоживаслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова,24, м. Івано-Франківськ, контактний телефон 0342-559617.  Звернення  можна відправити поштою  або електронною поштою (e-mail: ifdergprod@vetif.gov.ua);

– до консультаційних центрів, що діють в районних, міських управліннях та відділах,  за місцем вашого проживання  (адреси та телефони за посиланням).

 

Інші новини