В рамках виконання Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, запрошуємо взяти участь у опитуванні Національної соціальної сервісної служби України стосовно доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення, відповісти на питання, які допоможуть удосконалити існуючі та визначити потребу у створенні нових соціальних послуг.
Це опитування допоможе
- виявити та проаналізувати потреби осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах у соціальних послугах;
- зрозуміти, які послуги вам потрібні;
- проаналізувати якість надання соціальних послуг, які надаються в громаді;
- визначити пріоритети щодо організації надання соціальних послуг;
- у прийнятті рішень щодо розширення переліку та збільшення кількості необхідних послуг, залучення необхідної кількості працівників надавачів соціальних послуг;
- внести рекомендації щодо розробки програм розвитку системи надання соціальних послуг.
Анкета для проведення онлайн-опитування стосовно доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення є анонімною, її результати будуть використані виключно в узагальненому вигляді.
Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення (для суб'єктів звернення)
Анкета оцінювання доступності публічних послуг (для посадових осіб суб'єкта надання)
Довідково:
Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.
Електронна публічна послуга – послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту).
Комплексна електронна публічна послуга – електронна публічна послуга, у результаті якої суб’єкту звернення на підставі однієї заяви (звернення, запиту) на отримання декількох електронних публічних послуг одним або декількома суб’єктами надання публічних (електронних публічних) послуг або в автоматичному режимі програмними засобами інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг) надаються декілька електронних публічних послуг.
Подія, що є підставою для надання публічної (електронної публічної) послуги – життєва ситуація, настання якої є безумовною підставою для надання публічної (електронної публічної) послуги, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Суб’єкт звернення – фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа, інша особа, яка звертається за отриманням публічної (електронної публічної) послуги.
Суб’єкт надання публічної (електронної публічної) послуги – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державні, комунальні підприємства, установи, організації та інші суб’єкти, уповноважені відповідно до законодавства надавати публічні (електронні публічні) послуги.