Міністерство цифрової трансформації України відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 249 (далі – Порядок та умови), в межах компетенції, інформує.
Відповідно до пункту 10 Порядку та умов розгляд клопотань та матеріалів здійснюється комісією, яка утворюється Мінцифри.
Відповідно до пункту 7 Положення про комісію з відбору об’єктів, фінансування яких здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг, затвердженого наказом Мінцифри від 16.04.2021 № 54, до складу Комісії входять працівники Мінцифри, народні депутати України (голова підкомітету з питань державних інвестиційних проектів Комітету Верховної Ради України з питань бюджету, голова підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою та голова підкомітету з питань адміністративних послуг та адміністративних процедур Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування) (за згодою), представник Міністерства розвитку громад та територій (за згодою), представники підприємств, установ та організацій, інститутів громадянського суспільства, всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, міжнародних програм на підтримку процесу створення ефективних центрів надання адміністративних послуг (за згодою).
За результатами розгляду клопотань та матеріалів комісія формує перелік об’єктів, для яких за рахунок субвенції планується здійснити закупівлю товарів, робіт і послуг у поточному бюджетному році (далі - перелік).
17.05.2021 та 25.05.2021 відбулись засідання комісії з відбору об’єктів, фінансування яких здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг, на яких було розглянуто клопотання та матеріали, подані до Мінцифри виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, військово-цивільними адміністраціями для отримання субвенції.
З огляду на зазначене інформуємо, що за результатами розгляду клопотань комісією відібрано 165 громад з поданих 1100, які у 2021 році отримають фінансування з державного бюджету на розвиток центрів надання адміністративних послуг на суму 231 000 тис. грн.
Калуська громада була представлена проектом: «Забезпечення обладнанням для видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів для Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради» на суму 264 тис.грн., який було підготовлено головним спеціалістом загального відділу виконавчого комітету Калуської міської ради Мар’яною Думенко та начальником управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради Надією Марій.