Нагадаємо, що у вівторок виконком Калуської міської ради ухвалив рішення розпочати опалювальний період з 9 листопада. А з метою моніторингу процесу запуску тепла до споживачів сьогодні відбулося засідання міського оперативного штабу, до складу якого входять керівники структурних підрозділів міської ради та підприємств і установ, які є відповідальними за стале проходження опалювального сезону.
Як прозвітував директор КП «Калуська енергетична компанія» Петро Шевчук підприємство невідкладно приступило до процесу запуску тепла до споживачів, які є в них на обслуговуванні. Станом на цю годину вже до котелень подано газ, а до вечора тепло має дістатися до відповідних приміщень.
Однак, незрозумілим залишається питання про початок запуску теплоносія від філії «Калуська ТЕЦ» ТзОВ «Костанза», які, до слова, на засідання оперативного штабу не з’явилися. І така ситуація не може не насторожувати, бо з невідомих нам причин комунікація з керівництвом філії «Калуська ТЕЦ» ТзОВ «Костанза» раптово припинилась. Офіційні листи, що надсилалися електронною поштою, якими повідомляли підприємство про ухвалене рішення виконкому щодо початку опалювального періоду, запрошували на засідання оперативного штабу – ігноруються. Жодної зворотної інформації виконавчий комітет Калуської міськради не отримав. І необхідних дій для запуску теплоносія з боку теплоцентралі також не спостерігається (хоча ТЕЦ має вже потрібний обсяг ресурсів, щоб розпочати опалювальний період).
Оскільки ситуація критична (2/3 споживачів централізованого опалення опинилися під загрозою зриву опалювального періоду – заклади соціальної інфраструктури, житлові будинки тощо), оперативний штаб, як уповноважений і відповідальний орган, одноголосно вирішив невідкладно звернутися до обласного оперативного штабу із забезпечення сталого проходження опалювального сезону, обласної та районної військових адміністрацій, Ради оборони області та до Калуського міжрайонного відділу Служби безпеки України про вжиття відповідних заходів. Дуже розраховуємо на оперативність дій та управлінських рішень від вищеназваних органів.