За 2024 рік до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 6740 звернень, з них письмових звернень - 2636.
Найбільше надійшло 2132 письмових звернень щодо надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 504 - звернення з різних питань, що стосуються соціального захисту. Протягом 2024року на усному прийомі у керівництва та спеціалістів управління побувало 4104 мешканці Калуської міської територіальної громади.
Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників та спеціалістів управління особисто або на гарячу телефонну лінію згідно відповідних графіків роботи управління. Номер «гарячої» телефонної лінії 5-21-55 за встановленим режимом роботи з 8-00год. до 17.15 год. (п’ятниця до 16.00год.).