-1o

Стан звернень громадян до управління соціального захисту

  • 2025.02.18 14:18
    • Громада
    • Соціальна сфера
  • 53

За    2024 рік  до управління соціального захисту населення Калуської міської ради  надійшло 6740 звернень, з них  письмових звернень - 2636.

            Найбільше надійшло 2132 письмових звернень щодо надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 504 - звернення з різних питань, що стосуються соціального захисту. Протягом 2024року  на усному  прийомі  у керівництва та спеціалістів  управління побувало 4104 мешканці Калуської  міської територіальної громади.

Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть  звертатися до керівників та спеціалістів  управління особисто або на гарячу телефонну лінію згідно  відповідних графіків  роботи управління. Номер  «гарячої» телефонної лінії 5-21-55 за встановленим режимом роботи з 8-00год.  до 17.15 год. (п’ятниця до 16.00год.).

 

 

Інші новини