За 9 місяців 2024 року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 4939 звернень, з них письмових звернень - 2050.
Найбільше з них - 1687 письмових звернень стосувалося надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 362 - звернення з різних питань, що стосуються соціального захисту.
Протягом 9-ти місяців 2024року на усному прийомі у керівництва та спеціалістів управління побувало 2889 мешканців Калуської міської територіальної громади.
Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників та спеціалістів управління особисто або на гарячу телефонну лінію згідно відповідних графіків роботи управління. Номер «гарячої» телефонної лінії 5-21-55 за встановленим режимом роботи з 8-00год до 17.15 год (п’ятниця до 16.00год).