0o

Майже 5 000 звернень громадян надійшло до управління соціального захисту населення Калуської міської ради за 9 місяців

  • 2024.11.04 14:01
    • Громада
    • Соціальна сфера
  • 31

 За 9 місяців 2024 року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 4939 звернень, з них письмових звернень - 2050.

 Найбільше з них - 1687 письмових звернень стосувалося надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 362 - звернення з різних питань, що стосуються соціального захисту. 

Протягом 9-ти місяців 2024року на усному прийомі у керівництва та спеціалістів управління побувало 2889 мешканців Калуської міської територіальної громади.

Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників та спеціалістів управління особисто або на гарячу телефонну лінію згідно відповідних графіків роботи управління. Номер «гарячої» телефонної лінії 5-21-55 за встановленим режимом роботи з 8-00год до 17.15 год (п’ятниця до 16.00год).

Інші новини