3o

Роз'яснення щодо ліцензування у будівництві на час воєнного стану

  • 2022.05.18 09:55
    • Громада
  • 279

      Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Калуської міської ради (далі - відділ) інформує, щодо ліцензування у будівництві на час воєнного стану (Постанова Кабінету Міністрів України №314 від 18.03.2022 року).

Нагадаємо, що до прийняття нового нормативно правового акту була чинна Постанова КМУ від 30.03.2016 р.№256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». Та вже 18.03.2022 документ втратив чинність згідно Постанови КМУ №219.

Отже, Постанова №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» постановляє, що існуючі строкові ліцензії та дозвільні документи продовжують діяти на час воєнного стану.

У випадку дійсних ліцензій на будівництво їх дія і так безстрокова.

Якщо ліцензія відсутня, то право на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єкту надається на підставі декларації та дозвільних документів відповідно до переліку.

Щодо процедури подання декларації

Декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта:

  • в електронній формі — через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Порталу Дія;
  • у паперовій формі — через центр надання адміністративних послуг, подана особисто суб’єктом господарювання або уповноваженою особою, надіслана поштою.

У перелік відомостей, які вносяться до декларації про провадження господарської діяльності додаються:

  1. Відомості про суб’єкта господарювання:

для юридичної особи — організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (у разі наявності), ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ та місцезнаходження;

для фізичної особи — підприємця — прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України) та місце проживання.

  1. Відомості про фактичну адресу (адреси) провадження господарської діяльності.
  2. Назва виду господарської діяльності, який провадиться суб’єктом господарювання.
  3. Назва дозвільного документа (назви дозвільних документів) на заміну якого (яких) на період воєнного стану подана декларація.
  4. Відмітка про те, що суб’єкт господарювання ознайомлений з вимогами законодавства, якими встановлено вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, отриманню документа дозвільного характеру, іншого результату надання публічної послуги, на заміну якого подана декларація, та зобов’язується їх виконувати.

ВАЖЛИВО! Невідкладно, але не пізніше 1 місяця з моменту припинення воєнного стану потрібно звернутися до органів ліцензування/дозвільних органів та отримати необхідні документи БЕЗ ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ.

Ця послуга буде доступна через портал та додаток Дія. Скористатися цими можливостями підприємці зможуть уже найближчим часом. А наразі декларації прийматиме Міністерство економіки, яке передаватиме їх відповідним установам.

Інші новини