У межах першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг Міністерство цифрової інформації розпочинає комунікаційну кампанію «Бажаєте, щоб наступний візит став кращим? Розкажіть про останній».
Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг.
Мета кампанії — проінформувати українців про можливість ділитися враженням про сервіс у ЦНАПах. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в держорганах.
Період інформаційої кампанії: від 1 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року (4 місяці).
Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу.
Ми прагнемо, щоб якомога більше українців дізналися про нову можливість. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в державних органах. Саме для цього ми створили відеоролики для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній».