Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
Приватне підприємство «ТЕХПОСТАЧ»
(код ЄДРПОУ 40003646)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Місцезнаходження юридичної особи: 77423, Івано-Франківська обл., Івано-Франківський р-н. с. Угринів. вул.Калуське Шосе, 7К.
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи
- Планована діяльність, її характеристика.
Нове будівництво асфальтобетонного заводу в Івано-Франківській області, м. Калуш, вулиця Промислова, 14.
Технічна альтернатива 1
Передбачається будівництво комплексу споруд та обладнання асфальтобетонного заводу, а саме: будівництво асфальтобетонної установки серії ДС-158 ВАТ «Кредмаш», Продуктивність номінальна - 48 - 56 т/год та допоміжний будівель і споруд.
Технічна альтернатива 2
Передбачається будівництво комплексу споруд та обладнання асфальтобетонного заводу, а саме: будівництво асфальтобетонної установки AMMANN-СВ та допоміжний будівель і споруд. При даному альтернативному варіанті передбачено встановлення обладнання аналогічного за габаритами, проте потужність нижча за установку ДС-158. Також у зазначений установці не передбачена система очистки викидів до атмосферного повітря, технічна альтернатива 1 є оптимальним варіантом щодо здійснення планованої діяльності.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Територіальна альтернатива 1
Місцем впровадження планованої діяльності є земельна ділянка розташована за адресою : вул. Промислова, 14 в м. Калуш, Калуського району Івано-Франківської області. Земельна ділянка знаходиться в користуванні ПП «Техпостач» на підставі договору оренди землі від 27.04.2023 р. кадастровий номер 2610400000:03:001:0059, площею 2,0 га. Цільове призначення: 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Місце провадження планованої діяльності забезпечує дотримання санітарних, пожежних, екологічних вимог та максимально наближено до місця реалізації продукції, наявність автомобільних та залізничних шляхів, що сприяє оптимальним логістичним умовах постачання на проммайданчик сипучих мінеральних матеріалів і бітуму.
Територіальна альтернатива 2.
Для провадження планованої діяльності не розглядається, планована діяльність передбачено здійснювати в межах відведеної земельної ділянки і додатково земель не потребує. Альтернатива І є оптимальним варіантом щодо здійснення планованої діяльності.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічна необхідність планової діяльності: це розвиток сфери виробництва асфальтобетонних сумішей з метою будівництва та ремонту автодоріг; виробництві асфальтобетонних сумішей, які відповідають європейським вимогам якості продукції; створення нових робочих місць за рахунок працевлаштування місцевого населення; сприяння надходженню до місцевого бюджету коштів (податків), що можуть використовуватися на потреби громади.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Асфальтобетонна установка ДС-185 призначена для виробництва асфальтобетонних сумішей, що використовуються в дорожньому та інших видах будівництва, по якості, складу та сировині відповідають вимогам ДСТУ Б.В.2.7-119-2011. Асфальтобетон використовується для влаштування нижніх і верхніх шарів дорожніх покриттів, конструктивних шарів дорожнього одягу, розв'язок, мостів, естакад спусків загальноміського призначення, ямкового ремонту, майданчиків під стоянку легкових і вантажних автомобілів, внутрішньо дворових майданчиків і доріг, тротуарів і доріжок. Продуктивність обладнання при вологості вихідних матеріалів (піску та щебню) до 5% - 48 т/год. при вологості вихідних матеріалів до 3% - 56 т/год. Режим роботи: сезонний. Кількість робочих днів - 131 на рік. Кількість змін -2. Тривалість зміни - 8 год. Річна тривалість роботи установки — 2096 год. Штат робітників: в зміну 3 осіб. Всього 6 осіб. В якості сировини для виробництва асфальтобетонних сумішей використовується: щебінь різних фракцій, відсів, бітум, мінеральний порошок та модифікатор. Сировина для виробництва завозиться на майданчик вантажним автотранспортом і складується для тимчасового зберігання на складі матеріалів та в бункерах мінеральної сировини. Приготування асфальтобетонної суміші складається з наступних операцій: підготовка мінеральних матеріалів, підготовка бітуму, перемішування гарячих мінеральних матеріалів з розігрітим бітумом та вивантаження готового асфальтобетону в кузови автосамоскидів або накопичувальні бункери. В установці забезпечено автоматичне дозування кам’яних матеріалів, мінерального порошку, пилу та бітуму, їх змішування та видачу в автотранспорт. Управління установкою дистанційне. Обезпилення технологічного обладнання забезпечується двоступеневою системою очищення пилогазової суміші : 1-а ступінь - очищення димових газів, що виходять з сушильного барабану від пилу в циклонах сухого пилеочищення, ІІ-а ступінь - мокрому пиловловлювачі — скрубері «Вентурі».
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності передбачені Земельним кодексом України, Водним кодексом України. Законами України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря». «Про відходи», "Про тваринний світ", «Про рослинний світ». ДСП-173-96 "Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів", Наказом Мінприроди №309 від 27.06.2006 р. «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел», а також іншими нормативно-правовими актами у галузі навколишнього середовища.
щодо технічної альтернативи 1:
- екологічні обмеження:
- викиди від стаціонарних джерел не повинні перевищувати граничнодопустимих нормативів;
- експлуатацію об’єкта здійснювати при наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря;
- відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно укладених договорів, для подальшого поводження;
- виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів.
- санітарно-епідеміологічні обмеження:
- дотримання вимог ДСП 173-96 щодо санітарно-захисної зони;
- концентрації забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони та житлової забудови не повинні перевищувати ГДК (ОБРД) ;
- рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення на межі СЗЗ та житлової забудови;
- питне водопостачання для працівників відповідно до ДСанПіН 2.2.4-171-10.
- інші обмеження:
- дотримання правил та норм пожежної безпеки згідно ДБН В. 1.1 -7-2016;
щодо технічної альтернативи 2: аналогічні як для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1: - забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на межі СЗЗ.
щодо територіальної альтернативи 2: не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: - щодо технічних альтернатив 1: Інженерна підготовка території включає планування промислового майданчика та облаштування елементів під необхідні об’єкти для розміщення та роботи комплексної інженерної споруди, під’їзних доріг і шляхів до об’єкту. Топографо - геодезичні, інженерно - геологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі, відповідно до чинного законодавства;
- щодо технічної альтернативи 2: аналогічні як для технічної альтернативи 1.
- щодо територіальних альтернатив 1: компонування технологічного обладнання має здійснюватися з урахуванням вимог техніки безпеки і виробничої санітарії.
- щодо територіальних альтернатив 2: не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
Щодо технічної альтернативи І:
Атмосферне повітря - викиди забруднюючих речовин в процесі роботи асфальтобетонної установки ДС-185 та іншого допоміжного обладнання та техніки. В процесі виробничої діяльності в атмосферне повітря потрапляють наступні забруднюючі речовини: речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом, оксиди азоту, оксиди вуглецю, ангідрид сірчистий, метан, неметанові леткі органічні сполуки (НМЛОС), бенз(а)пірен, сажа. З урахуванням реалізації природоохоронних заходів, вплив підприємства характеризується як допустимий.
Водне середовище: Забезпечення господарсько-побутового та технологічного водопостачання - привозна вода. Система водовідведення - септик, з подальшим вивезенням на каналізаційні очисні споруди. На об’єкті не передбачається скид стічних вод безпосередньо у водоймища та ґрунтові води. Вплив планованої діяльності на водне середовище - в межах допустимих норм.
Ґрунти: можливий незначний вплив при облаштуванні майданчика. При цьому погіршення показників фізико-механічних властивостей ґрунтів не відбуватиметься.
Шум: межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень.
Рослинний і тваринний світ та об'єкти природно-заповідного фонду: вплив не передбачається. Місцевий ландшафт є повністю урбанізованим. Об’єкти природного заповідного фонду в районі розташування відсутні.
Навколишнє соціальне середовище: поліпшення дорожніх умов та транспортного обслуговування населення, створення на дорогах належних умов безпеки руху, підвищення зайнятості місцевого населення, збільшення відрахувань з прибутку у місцевий бюджет тощо.
Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається.
Відходи: зберігання відходів здійснюється у відповідності з санітарними нормами та технікою безпеки. Відходи, які утворяться під час провадження планованої діяльності будуть передані спеціалізованим організаціям, що мають необхідні ліцензії у сфері поводження з відходами на збирання, перевезення, видалення/утилізацію відходів відповідно до укладених договорів та вимог екологічної безпеки.
Вплив на довкілля, здоров’я та умови проживання населення знаходитиметься в межах доступних нормативних значень. Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного законодавства. Проведення будь-яких додаткових заходів щодо запобігання або зменшення фізичних видів дії на довкілля не доцільне.
Щодо технічної альтернативи 2: Не розглядаються.
Щодо територіальної альтернативи 1: Не передбачається або мінімізований за рахунок використання наявного фонду водозабірної споруди (свердловин) та комунікацій, а також за відсутності потреби у проведенні геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт (за винятком планово-регламентних робіт з обслуговування водозабору).
Щодо територіальної альтернативи 2: Не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу па довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).
Планована діяльність з видобування питних підземних вод належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля у відповідності до пункту 11, частини 3, статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (інші види діяльності: споруди для виробництва штучних мінеральних волокон. Виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону);
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу немає, у відповідності до ст. З, ст. 6, ст. 14 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, визначається у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і. отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде: -Висновок з оцінки впливу на довкілля (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля») що видається Управлінням екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА,
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) який в подальшому буде використаний для отримання інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсяг}' досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до :
Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА
(найменування уповноваженого органу,
76014, м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова 23 А, main@eco.if.gov.ua
поштова адреса, електронна адреса,
(0342) 52-61-50, Пліхтяк Андрій Дмитрович
(номер телефону та контактна особа)