Координаційна рада з питань безпеки дорожнього руху під головуванням заступника міського голови Богдана Білецького сьогодні розглянула низку питань.
Серед інших обговорили ініційоване муніципальною інспекцією питання звичного для мешканців паркування на комунальній території, прилеглій до будівлі, що на вул. Пушкіна,8 (переважно – біля приміщення відділення АТ КБ «Приватбанк»), яке в принципі є протиправним.
Проблема полягає в тому, що зазначена ділянка є пішохідною зоною. Тротуар там покритий бруківкою. І, незважаючи на це, наші мешканці активно паркують там автівки, знищуючи тротуарне покриття, і болісно сприймають зауваження наших інспекторів з муніципальної інспекції.
Однак, Правила дорожнього руху України зобов’язують водіїв знати, що стоянка на тротуарах заборонена (п. 15.10 ПДР). Виключення з правила, яке дозволяє стоянку на тротуарах при умові, що для проходу пішоходів залишається щонайменше 2 м на цю територію не розповсюджується, оскільки тротуар не прилягає до дороги в розумінні термінів визначених п. 1.10 ПДР. Відповідно, пішохідна зона та бруковані тротуари не є місцем стоянки транспортних засобів.
Внаслідок тривалого хаотичного руху транспорту на цій території вже зруйнована міська інфраструктура – газони скверика, бруківка, тротуари та асфальтове покриття пішохідної зони станом на сьогодні суттєво пошкоджені.
Вихід із ситуації все ж знайшли. За рішенням Координаційної ради на початку пішохідної зони (з боку інженерного корпусу) невдовзі буде встановлено знак «В’їзд заборонено». Своє рішення рада аргументувала ще й тим, що зовсім неподалік є достатньо місць, спеціально облаштованих для паркування.
Ще на сьогоднішньому засіданні обговорили шляхи застосування Порядку виявлення аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, який нещодавно був затверджений наказом Міністерства інфраструктури № 598 від 12.08.2022 р. Цей документ має превентивний характер і покликаний на здійснення моніторингу інформації про аварійно-небезпечні ділянки та місць (ділянок) концентрації ДТП та впровадження заходів щодо удосконалення дорожніх умов, організації дорожнього руху, ліквідації причин виникнення дорожньо-транспортних пригод, забезпечення безпеки автомобільних доріг та інше.