4o

Компенсація до 20 000 грн для розвитку ветеранського бізнесу — просто і доступно

  • 2025.11.26 08:38
    • Громада
    • Соціальна сфера
    • Ветеранська політика
  • 24

Під час створення та розвитку власної справи навіть дрібні витрати мають значення. Саме тому держава пропонує реальну, доступну та просту в оформленні підтримку — компенсацію до 20 000 грн за вже придбані товари для бізнесу.

Програму мікрофінансування реалізує Український ветеранський фонд Мінветеранів.

Для кого ця можливість

Не важливо, чи ви тільки починаєте свою справу, чи вже продовжуєте сімейний бізнес — підтримка доступна:

  • ветеранам та ветеранкам;
  • членам їхніх родин;
  • родинам загиблих Захисників і Захисниць.

Головна умова! Ви працюєте як ФОП (1–3 група) або здійснюєте незалежну професійну діяльність і вже придбали товари чи обладнання, необхідні для роботи.

Що можна компенсувати?

Програма покриває витрати виключно за фактично придбані речі: техніка, інструменти, матеріали, обладнання — усе, що справді допомагає розвивати бізнес.

Важливо: кошти на майбутні покупки не надаються, програма працює за принципом «відшкодування здійснених витрат».

Які документи необхідно подати, щоб отримати компенсацію

До заявки про компенсацію додаються такі документи:

  • документ, що посвідчує особу громадянина України (копія паспорта особи, що подає заявку, (всі сторінки) або копія ID-картки (з обох сторін) та копія витягу про реєстрацію місця проживання);
  • для ФОП — документ про набуття статусу підприємця фізичною особою (копія витягу з ЄДРПОУ або іншого інформаційного ресурсу, що містить актуальні дані про ФОП на момент подання заявки);
  • для самозайнятих осіб — документ про взяття на облік самозайнятої особи;
  • документ, що підтверджує один зі статусів ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною; постраждалого учасника Революції Гідності; члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни; члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України (обов’язково);
  • у випадку подання заявки членом сім’ї ветерана подаються документи, що підтверджують належність до члена сім’ї ветерана (наприклад, свідоцтво про шлюб, копії свідоцтва про народження та документів, що підтверджують спільну реєстрацію з ветераном за однією адресою (копії паспортів заявника та ветерана або витягів про реєстрацію місця проживання тощо);
  • документи про понесення фактичних витрат, пов’язаних із здійсненням підприємницької або незалежної професійної діяльності самозайнятою особою, які можуть бути компенсовані.

Зверніть увагу, що компенсація виплачується лише за вже придбані товари, кошти на заплановані покупки в межах програми не виплачуються. Крім того, не допускається повторна компенсація витрат на підставі посвідчення, за яким вже проводилась компенсація витрат ветерану або члену його сім’ї.

Дізнатися більше про програму та подати заявку на компенсацію можна на сайті Українського ветеранського фонду — https://veteranfund.com.ua/projects/20000-2/

Скористайтеся можливістю повернути частину витрат та спрямувати зекономлені кошти на подальший розвиток вашої справи! 

Інші новини