9o

Командна робота як метод налагодження міжособистісних стосунків

  • 2023.03.03 11:41
    • Соціальна сфера
  • 234

Міжособистісні взаємини, що виникають між дітьми, їхнє ставлення одне до одного, взаємні оцінки та очікування – вагомі складники гармонійного особистісного розвитку кожної дитини.

   Від місця і статусу малюка в дитячому колективі залежить формування гуманістично спрямованої особистості, відповідальної, впевненої у собі, психічно здорової, щасливої, з достатньо оптимальною самооцінкою. Уміння дитини керувати своєю поведінкою і способами спілкування, її здатність адекватно реагувати на те, що відбувається, орієнтуватися у нових обставинах, відчувати своє місце в товаристві інших — усе це є сферою соціального розвитку дитини. Саме на це були направлені заняття в Дитячій точці СПІЛЬНО, з 28 лютого по 02 березня 2023 року, що діє при Калуському ліцеї № 7,  у рамках проєкту СПІЛЬНО. Соціальні послуги, що впроваджується Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW). В Консорціум входять: Українська мережа за права дитини, Партнерство “Кожній дитині”.

  Діти активно взаємодіяли, допомагали згуртуватися, навчалися працювати у команді, налагоджувати міжособистісні стосунки.

  Нагадуємо, що у нашій громаді працює Калуська мобільна бригада соціально-психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства, за контактним телефоном: 0676003146 або за адресою: вул. Пушкіна 9а, за підтримки UNFPA, Уряду CANADA та БФ "Батерфлай".

 

Інші новини