20o

Інформація про стан звернень громадян до управління соціального захисту населення Калуської міської ради за І – ше півріччя 2025 року

  • 2025.08.15 13:58
    • Громада
    • Соціальна сфера
  • 25

За   І - півріччя  2025 року  до управління соціального захисту населення Калуської міської ради  надійшло 2547       звернень, з них  письмових звернень - 1428.

            Найбільше надійшло 1161 письмове звернення щодо надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 267 - звернення з різних питань, що стосуються соціального захисту. Протягом І-го півріччя 2025 року  на усному  прийомі  у керівництва та спеціалістів  управління побувало 1119 мешканців Калуської  міської територіальної громади.

Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть  звертатися до керівників та спеціалістів  управління особисто або на гарячу телефонну лінію згідно  відповідних графіків  роботи управління. Номер  «гарячої» телефонної лінії 5-21-55,  та номер «гарячої» телефонної лінії для внутрішньо переміщених осіб  0661208958, за встановленим режимом роботи з 8-00год.  до 17.15 год. (п’ятниця до 16.00год.). 

 

 

Інші новини