За І - півріччя 2025 року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 2547 звернень, з них письмових звернень - 1428.
Найбільше надійшло 1161 письмове звернення щодо надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 267 - звернення з різних питань, що стосуються соціального захисту. Протягом І-го півріччя 2025 року на усному прийомі у керівництва та спеціалістів управління побувало 1119 мешканців Калуської міської територіальної громади.
Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників та спеціалістів управління особисто або на гарячу телефонну лінію згідно відповідних графіків роботи управління. Номер «гарячої» телефонної лінії 5-21-55, та номер «гарячої» телефонної лінії для внутрішньо переміщених осіб 0661208958, за встановленим режимом роботи з 8-00год. до 17.15 год. (п’ятниця до 16.00год.).