За 9 місяців 2025 року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 4077 звернення , з них письмових звернень -1996.
Найбільше надійшло 1567 письмових звернень щодо надання одноразових грошових допомог рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 429- звернення з питань , що стосуються соціального захисту. На усному прийомі у керівництва та спеціалістів управління побувало 2081 мешканець Калуської міської територіальної громади.
Відповідно до п.7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників та спеціалістів управління особисто або на «гарячу» телефонну лінію згідно відповідних графіків роботи управління. Номер «гарячої» телефонної лінії 5-21-55, та номер «гарячої» телефонної лінії для внутрішньо переміщених осіб +38(066)1208958 за встановленим режимом роботи з 8-00 год. до 17.15 год. (п’ятниця до 16 год.).