Протягом 2021 року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 6611 звернень, з них письмових звернень - 3206.
Найбільше надійшло 2853 письмових звернень щодо надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 353 - звернення з різних питань, що стосуються соціального захисту. Протягом 2021 року на особистому прийомі у керівників управління побувало 3405 мешканців міста.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» та з метою забезпечення поінформованості жителів Калуської територіальної громади щодо соціальних виплат, пільг та інших соціальних гарантій, управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради протягом 2021 року розміщено 63 публікації в друкованих виданнях, 113 публікацій на інтернет-ресурсах, 91 виступ на радіо та телебаченні.
Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників управління згідно графіку прийому громадян, а до спеціалістів управління по «гарячій» телефонній лінії за номером 5-21-55 за встановленим режимом роботи з 8-00год. до 17.15 год. (п’ятниця до 16.00 год.).