За 2020 рік до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 3824 звернень, з них письмових звернень - 1790.
Найбільше надійшло 1561 письмових звернень щодо надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів міського бюджету. Інші 229 звернень з різних питань, що стосуються соціального захисту. Протягом 2020 року на особистому прийомі у керівників управління побувало 2034 мешканців міста.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» та з метою забезпечення поінформованості калушан щодо соціальних виплат, пільг та інших соціальних гарантій, управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради протягом 2020 року розміщено 16 публікацій в друкованих виданнях, 146 публікації на інтернет-ресурсах, 92 виступи на радіо та телебаченні, проведено 8 навчальних семінарів тощо.
Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників управління згідно графіку прийому громадян, а до спеціалістів управління по «гарячій» телефонній лінії за номером 5-21-55 за встановленим режимом роботи з 8-00 по 17.15 год.