-0o

Інформація про стан звернень громадян до управління соціального захисту населення Калуської міської ради за 1 квартал 2024 року

  • 2024.04.29 10:33
    • Громада
    • Соціальна сфера
  • 245

За перший квартал 2024 року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 2073 звернення , з них письмових звернень -882.

 

Найбільше надійшло 780 письмових звернень щодо надання одноразових грошових допомог рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 102- звернення з питань , що стосуються соціального захисту. Протягом 1 кварталу 2024 року на усному прийомі у керівництва та спеціалістів управління побувало 1191 мешканець Калуської міської територіальної громади.

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян» та з метою забезпечення поінформованості жителів Калуської територіальної громади щодо соціальних виплат, пільг та інших соціальних гарантій , управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради протягом 1 кварталу 2024 року розміщено 52 публікації в друкованих виданнях та в Інтернет - ресурсах.

 

Відповідно до п.7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників управління згідно графіку прийому громадян, до спеціалістів управління щоденно в робочий час та по «гарячій» телефонній лінії за номером 5-21-55 за встановленим режимом роботи з 8-00 год. до 17.15 год. (п’ятниця до 16 год.).

Інші новини