Вже не один рік при Калуському міському відділі Калуського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області працює консультаційний центр з питань захисту прав споживачів. Тут працівники надають кваліфіковані консультації та допомагають у вирішенні споживчих спорів згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Як повідомила відповідальна працівниця центру Емілія Кохан, за минулий рік консультаційним центром було розглянуто 42 звернення споживачів. За результатами проведеної роботи було повернуто суб’єктами господарювання кошти за реалізацію продукції неналежної якості ( побутова техніка, електротовари, одяг, взуття та інше) на загальну суму 34 600 гривень.
Загалом, мета центру - створити сприятливі умови реалізації прав споживачів та захисту їх інтересів, забезпечення дотримання суб’єктами господарювання (виробниками товарів, робіт та послуг) вимог чинного законодавства.
Адже споживач має право на
- захист своїх прав державою;
- належну якість продукції та обслуговування;
- безпеку продукції;
- необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію державною мовою про продукцію, її кількість, якість, асортимент, її виробника (виконавця, продавця);
- відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до законодавства;
- звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.
Для надання консультацій і роз’яснень з приводу порушення прав споживачів при купівлі товарів, гарантійному ремонті та гарантійному обслуговуванні, наданні послуг, мешканці Калуської громади можуть звертатися в консультаційний центр з питань захисту прав споживачів Калуського міського відділу Калуського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, який знаходиться за адресою м. Калуш , вул. Хіміків, 10, тел. 5-26-57.