Про це повідомили в КП «Калуська енергетична компанія».
Обладнання будівель вузлами комерційного обліку можливе тільки після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Законом України «Про особливості регулювання відносин на ринку природного газу та у сфері теплопостачання під час дії воєнного стану та подальшого відновлення їх функціонування» (надалі – Закон 2479-IX) на період дії в Україні воєнного стану було внесено зміни, зокрема у пункті 2 розділу IV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., № 34, ст. 370; 2021 р., № 22, ст. 196) слова і цифри "до 1 серпня 2022 року" вирішено замінити словами і цифрами "протягом 24 місяців з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні".
Звертаємо увагу, що Законом 2479-IX не було продовжено термін виконання обов’язку по оснащенню будівель вузлами комерційного обліку до певного строку, як це було визначено раніше Законом № 1060 IX.
Законом 2479-IX було визначено, по-перше, конкретний термін (24 місяця) для виконання обов’язку по оснащенню будівель вузлами комерційного обліку, а по-друге, що головне, чітко визначено початок виконання цього обов’язку – після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Тобто, вказаним Законом обов’язок щодо обладнання будівель комерційними лічильниками було призупинено на деякий термін і початок його потрібно вираховувати з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні. Тобто, КП «Калуська енергетична Компанія» не має ні фактичної, ні правової можливості станом на сьогодні забезпечити комерційний облік.
«Відтак, розміщене на сайті КП «Калуська енергетична Компанія» повідомлення має виключно інформаційний характер. Воно спрямоване на ознайомлення споживачів із чинними законодавчими нормами та роз’ясненням їхніх прав і можливостей щодо самостійного облаштування вузлів комерційного обліку.
Більше того, дане повідомлення вже було розміщено на сайті підприємства в 2023 році. Повторне його оприлюднення зумовлене численними запитами від споживачів, які потребували додаткових роз’яснень та не могли самостійно знайти відповідну інформацію на офіційному сайті,» - повідомили на підприємстві.