Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області забезпечує спрощення зв'язку зі споживачами на місцевому рівні шляхом активної роботи консультаційних центрів на базі районних, міських управлінь та відділів.
З моменту створення консультаційних центрів про ефективність даного проекту свідчать результати роботи (дані за 2019-2020 р.р.):
- суб’єктами господарювання повернуто споживачам 913 тис. грн. за придбану ними продукцію неналежної якості або за невиконання умов договору про надання послуг (виконання робіт);
- в 462-х випадках упереджено порушення прав споживачів через проведення консультацій та роз’яснювальної роботи із суб’єктами господарювання;
- в 517-ти випадках проведено безпосередню роботу зі споживачами (надання консультацій та роз’яснень з питань захисту прав).
Сьогодні Держпродспоживслужба Івано-Франківщини шукає альтернативні методи вирішення споживчих спорів. Тож в 2021 році на базі консультаційних центрів буде створено платформу їх позасудового вирішення.
Проект під назвою «платформа примирення» за своєю суттю – це організована зустріч суб’єкта господарювання та споживача з метою вирішення споживчого конфлікту.
Очікується, що подібна практика сприятиме підвищенню рівня довіри споживачів і позитивно впливатиме на розвиток бізнесу.
Вже невдовзі будуть розпочаті відповідні навчання спеціалістів консультаційних центрів.