Повідомляємо, що на виконання вимог статті 19 Закону України « Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21 березня 1991 року № 875-XII ( зі змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. № 70, усі роботодавці, які використовують найману працю восьми і більше осіб, зобов’язані зареєструватися в обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів. Для реєстрації необхідно подати (надіслати) заяву, форма якої затверджена наказом Мінпраці від 14.03.2007 р. № 98, та копію довідки про включення до реєстру неприбуткових установ, виданої органом ДФС в Івано-Франківській області.
Крім цього, до обласного відділення Фонду щорічно до 1 березня необхідно подавати звіт форми № 10-ПОІ «Звіт про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю», форма якого затверджена наказом Міністерства соціальної політики № 591 від 27.08.2020року (зі змінами).
Взірець заяви про реєстрацію і бланку «Звіту» та інструкція щодо його заповнення є на офіційному сайті Фонду соціального захисту інвалідів (https://www.ispf.gov.ua).
За невиконання зазначених вимог чинного законодавства України, передбачена адміністративна відповідальність.