Нагадуємо, як можливо отримати роз’яснення для заповнення декларації:
1. Зверніться до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій установі за консультацією. Їхні контакти можливо знайти за посиланням на мапі, яку ми розробили для вас у 2020 році: https://nazk.gov.ua/uk/katalog-upovnovazhenyh/.
2. Зателефонуйте до нашого Контакт-центру, створеного у 2020 році: +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
3. Ознайомтеся з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій у нашій базі знань за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/
Працює зручний пошук за ключовим словом.
4. Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за адресою support@nazk.gov.ua або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому вебсайті.
Зазначаємо, що через набуття чинності закону, який частково відновлює повноваження НАЗК, ви знову можете подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді в Реєстрі декларацій.
Ми також працюємо над подальшим спрощенням декларування у 2021 році та готуємо для вас нові довідкові матеріали, які стануть у нагоді під час заповнення декларацій. Щоби найпершими отримувати інформацію про нові сервіси, підписуйтеся на оновлення на нашому вебсайті та наш Telegram-канал (https://t.me/NAZK_gov_ua).
Щорічна кампанія декларування триватиме до 31 березня 2021 року.