3o

Споживачі Івано-Франківської філії «Газмережі» можуть отримати консультації у 32 центрах

  • 2025.03.04 13:22
    • Громада
    • Житлово - комунальне господарство
  • 50

Вирішувати питання пов’язані  з розподілом газу стає все простіше. Для споживачів Івано-Франківської філії ТОВ «Газорозподільні мережі»  працює 15  центрів обслуговування клієнтів . Окрім того, щоб максимально швидко відповідати на запити прикарпатців та спростити отримання консультацій газовики здійснюють прийом клієнтів у 17 Центрах надання адміністративних послуг.

У ЦОК та у ЦНАП можна вирішити питання від укладання договору на газифікацію чи реконструкцію до звірки показань лічильника та отримання інформації щодо стану особового рахунку.  Так, за минулий рік фахівці філії надали майже 200 офлайн консультацій.

Центри обслуговування клієнтів працюють щоденно з понеділка по п’ятницю. Натомість прийом споживачів  у ЦНАП здійснюється відповідно до графіків, з яким можна ознайомитися на сайті Івано-Франківської філії https://ivf.grmu.com.ua/.

«В час цифровізації  левову частку питань можна вирішити онлайн. Майже 70 тисяч наших споживачів уже користуються особистим кабінетом «Газмережі», за допомогою якого можна не тільки передати показання лічильника, завантажити рахунок, а й відстежити всі оплати чи проаналізувати обсяги споживання газу, –  каже начальник управління центру обслуговування клієнтів Івано-Франківської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» Юрій Колодій. - Однак, багато людей, як правило, старшого віку надають перевагу живому спілкуванню».

Саме тому, щоб забезпечити їм інформаційну підтримку у зручному місці, газовики постійно  розширюють  географію ЦНАП в яких надають консультації з питань розподілу газу.

 

Інші новини