2o

Безпечність харчових продуктів: відвідування кафе і ресторанів – що варто знати

  • 2025.02.26 14:07
    • Держпродспоживслужба
  • 22

Відвідування кафе та ресторанів асоціюється зі святом, приємною подією та смачною їжею. І дуже шкода, якщо такі приємні моменти зіпсовані через недотримання простих правил.

Нагадуємо споживачам та суб’єктам господарювання, що Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства є обов’язковими до виконання.

Зокрема, меню ресторанного закладу має містити перелік страв кулінарних, борошняних кондитерських, булочних виробів та напоїв власного виробництва, вихід і ціна однієї порції.

Споживачі мають право:

  • ознайомитися з меню, прейскурантами алкогольних і безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, фруктів, додаткових послуг, що надаються, до початку обслуговування;
  • перевірити об'єм, вагу та ціну продукції, що підлягає продажу (послуги, що надається), відповідність її якості вимогам нормативно-правових актів.

При виявленні недоліків у якості продукції та наданні послуг, недоважування або обрахунку суб'єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов'язані:

  • безкоштовно усунути виявлені недоліки;
  • зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;
  • замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;
  • повністю відшкодувати витрати споживача, пов'язані з придбанням неякісної продукції або наданої послуги.

Забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й пропонувати споживачу обов'язковий асортимент продукції.

У випадку, якщо ваші права порушено і адміністрація закладу відмовляється задовольнити справедливі вимоги – звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ, контактний телефон 0342-511389.

Інші новини