- Інформація про об’єкт приватизації:
Місцезнаходження об’єкта: Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Степана Бандери, 25а.
Найменування та опис об’єкта: Нежитлова адміністративна будівля загальною площею 553,3кв.м, що відноситься до комунальної форми власності і яка на даний момент не експлуатується. На підставі натурного огляду нежитлової будівлі в цілому та приміщень зокрема — фізичний стан охарактеризується, як незадовільний, значна частина конструктивних елементів відсутні, а саме часткове заповнення віконних і дверних прорізів, частково демонтована підлога, оздоблення, відсутні інженерні комунікації (обрізано електро-, газо-, водопостачання). Будівля цегляна одно-поверхова з мезоніном, збудована у першій половині ХХ століття, фундамент стрічковий цегляний, перекриття дерев’яне, стіни цегляні оштукатурені, покрівля шиферна по дерев’яних кроквах, підлоги дерев’яні. Висота приміщень: перший поверх – 3,17м., мезонін – 2,40м. Об’єкт знаходиться в серединній частині міста, Територія розташування об’єкта не замощена і не впорядкована. Район розташування характеризується змішаною житловою та адміністративно-комерційною забудовою, з відносно спокійною густиною пішохідних та транспортних потоків. Земельна ділянка, на якій розташований об'єкт приватизації, примикає до вулиці з твердим покриттям з усією необхідною інженерною інфраструктурою.
Інформація про земельну ділянку, на якій розташовано об'єкт: Земельна ділянка площею 0,03153га, за адресою: Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Степана Бандери, 25а (кадастровий номер 2610400000:16:009:0064) знаходиться у комунальній власності. Цільове призначення земельної ділянки 03.15 – для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови.
Балансоутримувач: Управління комунальної власності Калуської міської ради.
Код за ЄДРПОУ: 25668684
Адреса: 77301, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Підвальна, 20.
Електронна адреса: https://kalushcity.gov.ua/kmr/department/upravlinnya-komunalnoyi-vlasnosti
E-mail: fkvk@i.ua
- Інформація про аукціон:
Спосіб проведення аукціону: аукціон без умов
Дата та час проведення аукціону: 31 серпня 2021 року, година, о котрій починається аукціон, встановлюється ETC для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 09-00 до 18-00 години дня.
Аукціон проводиться відповідно до ЗУ «Про приватизацію державного і комунального майна» (зі змінами) та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 № 432 «Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу» (зі змінами).
До участі в аукціоні не допускаються особи, на яких поширюються обмеження, визначені частиною другою статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні без умов, аукціоні із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ETC для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється ETC для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону.
- Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта:
Стартова ціна об’єкта (в т.ч. ПДВ) для продажу на аукціоні без умов:
1 564 584,00грн. (один мільйон п’ятсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят чотири гривні 00коп.).
Розмір гарантійного внеску: 156 458,40грн. (в т.ч. ПДВ).
Крок аукціону на аукціоні без умов: 15 645,84грн. (1% від стартової ціни аукціону).
Стартова ціна об’єкта (з ПДВ) для продажу на аукціоні із зниженням стартової ціни:
782 292,00грн. (сімсот вісімдесят дві тисячі двісті дев’яносто дві гривні 00коп.).
Розмір гарантійного внеску: 78 229,20грн. (в т.ч. ПДВ).
Стартова ціна об’єкта (з ПДВ) для продажу на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій:
782 292,00грн. (сімсот вісімдесят дві тисячі двісті дев’яносто дві гривні 00коп.).
Розмір гарантійного внеску: 78 229,20грн. (в т.ч. ПДВ).
Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової ціни та аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 7 822,92грн. (1% від стартової ціни аукціону).
Розмір реєстраційного внеску: 1200,00 грн (в т.ч. ПДВ).
Період між аукціоном без умов, аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 22 календарні дні від дати опублікування інформаційного повідомлення електронною торговою системою про приватизацію об’єктів малої приватизації.
Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об’єкта на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій, становить 3 кроки.
- Додаткова інформація:
Для участі в аукціоні з продажу об’єкта малої приватизації, гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.
Посилання на перелік авторизованих майданчиків та їх рахунки, відкриті для оплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://info.prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2 .
Покупці, які мають право брати участь у приватизації згідно із Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна» (зі змінами), вправі використовувати для придбання об’єктів приватизації кошти відповідно до валютного законодавства України.
Покупці - нерезиденти України набувають у власність майно, що приватизується, у процесі приватизації з оплатою його ціни у національній валюті або у вільно конвертованій валюті.
Переможець електронного аукціону:
- підписує протокол про результати електронного аукціону та надає його оператору електронного майданчика, через якого ним подано цінову пропозицію, протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування електронною торговою системою;
- укладає договір купівлі-продажу об’єкта приватизації з органом приватизації протягом 5 календарних днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону.
Покупець, який підписав договір купівлі-продажу, сплачує на казначейський рахунок № UA648201720355519003000046258 в Державній Казначейській Службі України, МФО 820172, код отримувача коштів 25668684, ціну продажу об’єкта приватизації не пізніше ніж протягом 30 днів з дня підписання договору купівлі-продажу.
У разі несплати коштів за об’єкт приватизації, згідно з договором купівлі-продажу, протягом 30 днів з дня укладення договору та його нотаріального посвідчення, покупець сплачує на користь органу приватизації неустойку, у розмірі 5 відсотків ціни продажу об’єкта. У разі несплати коштів згідно з договором купівлі-продажу протягом наступних 30 днів договір підлягає розірванню відповідно до статті 29 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» (зі змінами).
Переможець електронного аукціону, який відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу, позбавляється права на участь у подальших аукціонах з продажу того самого об’єкта.
Оператор електронного майданчика перераховує на казначейський рахунок № UA648201720355519003000046258 в Державній Казначейській Службі України, МФО 820172, код отримувача коштів 25668684 суми сплачені учасниками аукціону реєстраційних внесків протягом п’яти робочих днів з дня проведення електронного аукціону.
Оператор електронного майданчика перераховує на казначейський рахунок № UA678201720355289003000046258 в Державній Казначейській Службі України, МФО 820172, код отримувача коштів 25668684, суми сплачені учасниками аукціону гарантійних внесків протягом п’яти робочих днів з дня опублікування договору купівлі - продажу об’єкта приватизації в електронній торговій системі в рахунок оплати ціни продажу об’єкта приватизації переможцем.
Покупець, який підписав договір купівлі-продажу, сплачує на казначейський рахунок № UA188201720344250001000046258 в Державній Казначейській Службі України, МФО 820172, код отримувача коштів 25668684, ціну незалежної експертної оцінки об’єкта нерухомого майна: нежитлової будівлі, вартістю 4 200,00грн. (чотири тисячі двісті гривень 00коп) не пізніше ніж протягом 30 днів з дня підписання договору купівлі-продажу.
Час і місце проведення огляду об’єкта: ознайомитися з об’єктом можна за місцем його розташування у робочі дні, попередньо узгодивши з представником Управління комунальної власності Калуської міської ради годину огляду об’єкта за телефоном: (03472) 6-53-57, (03472) 2-70-99 з 10°° до 15°° у робочі дні.
Організатор аукціону: Управління комунальної власності Калуської міської ради (код за ЄДРПОУ 25668684).
Адреса: 77301, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Підвальна, 20.
Електронна адреса: https://kalushcity.gov.ua/kmr/department/upravlinnya-komunalnoyi-vlasnosti
E-mail: fkvk@i.ua.
Контактний тел. (03472) 2-70-99, (03472) 6-23-45 з 10°° до 16°° у робочі дні.
Начальник управління комунальної власності Челядин Олександр Іванович.
- Технічні реквізити інформаційного повідомлення:
Наказ управління комунальної власності Калуської міської ради від 05.05.2021 №24 «Про приватизацію шляхом проведення електронних аукціонів нежитлової будівлі за адресою: м. Калуш, вул. Степана Бандери, 25а».
Унікальний КОД, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації переліку об’єктів, що підлягають приватизації, в електронній торговій системі:
UA-AR-P-2021-08-09-000001-1
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій наводяться посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір: https://prozorro.sale/ .
- Перелік документів:
Фізичними та юридичними особами, які бажають взяти участь в електронному аукціоні, до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються такі документи:
1) для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;
2) для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;
3) для потенційних покупців - юридичних осіб:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;
- документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;
- інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
- остання річна або квартальна фінансова звітність.
4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 10 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.
(Посилання на перелік авторизованих майданчиків: https://info.prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2 )
5) письмова згода довільної форми потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.