З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-23-011414-c), повідомляємо:
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 23.12.2020р. № 158 «Про бюджет Калуської міської територіальної громади на 2021рік» затвердженого видатки по програмі Виконавчого комітету Калуської міської ради "Керівництво і управління у відповідній сфері забезпечення діяльності виконавчих органів" (КПКВ 0210160) у розмірі 85 000,00 грн. на канцелярські товари, папки, папір.
- Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:
Відповідно до програми Виконавчого комітету Калуської міської ради "Керівництво і управління у відповідній сфері забезпечення діяльності виконавчих органів" (КПКВ 0210160) затверджено видатки на канцелярські товари, папки, папір у розмірі 85 000,00 грн .
На підставі службової записки завідувача господарства господарського відділу Виконавчого комітету Калуської міської ради від 23.06.2021р. з метою забезпечення діяльності відділів виконавчого комітету потрібно закупити папір для друку А4 згідно Таблиці 1.
Таблиця 1
№ п/п |
Найменування товару |
Кількість, пачок |
1. |
Папір для друку А4, 80 г/м², 500 аркушів в пачці, колір паперу білий |
100 |
Відповідно до службової записки управління економічного розвитку міста Калуської міської ради, яке надало індикативну ціну на папір для друку (Таблиця 1) визначена очікувана вартість предмета закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4)» у розмірі 7 700,00 грн.
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі :
Товар зазначений в Таблиці 1 не повинен бути раніше в експлуатації.
У разі виявлення замовником суттєвих відмінностей запропонованого учасником товару вимогам до предмету закупівлі, така пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.
Товар повинен бути упакована таким чином, щоб не допустити його псування, пошкодження або знищення.
Забезпечити своєчасне постачання і транспортування товару (у кількості, якості, та в терміни, визначені Замовником) за рахунок учасника на адресу: 77300, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Івана Франка, буд. 1.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (СПЕЦИФІКАЦІЯ) визначені в Додатку № 2 до Оголошення щодо спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-23-011414-c).