1o

22.06.2021р в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» оголошено спрощену закупівлю «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (UA-2021-06-22-012705-c) – очікуваною вартістю 8 153,00 грн.

  • 2021.06.30 10:43
    • Громада
  • 199

З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)»  (UA-2021-06-22-012705-c),  повідомляємо:

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 23.12.2020р. № 158 «Про бюджет Калуської міської територіальної громади на 2021рік» затвердженого видатки по програмі Виконавчого комітету Калуської міської ради "Керівництво і управління у відповідній сфері забезпечення діяльності виконавчих органів" (КПКВ 0210160)  у розмірі 85 000,00 грн. на канцелярські товари, папки, папір.

  1. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:

   Відповідно до програми Виконавчого комітету Калуської міської ради "Керівництво і управління у відповідній сфері забезпечення діяльності виконавчих органів" (КПКВ 0210160) затверджено видатки  на канцелярські товари, папки, папір у розмірі 85 000,00 грн .

   На підставі службової записки завідувача господарства господарського відділу Виконавчого комітету Калуської міської ради від 17.06.2021 року з метою забезпечення діяльності відділів виконавчого комітету потрібно закупити канцелярське приладдя згідно Таблиці 1.

Таблиця 1

№ п/п

Найменування товару

Кількість

1.

Папір для друку А4, 80 г/м², 500 аркушів в пачці, колір паперу білий

100 пачок

2.

Скоби 24/6, упаковка 5000 штук

20 упаковок

3.

Ручка масляна 0,7 мм, чорнило чорне

20 шт.

4.

Маркер, колір чорний

10 шт.

5.

Папка пластикова швидкозшивач А4 з кишенею всередині

15 шт.

6.

Степлер металевий 24/6, 25 аркушів

5 шт.

   Відповідно до службової записки управління економічного розвитку міста Калуської міської ради, яке надало ціни на товари згідно вищенаведеного переліку канцелярського приладдя (Таблиця 1) визначена очікувана вартість предмета закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» у розмірі 8 153,00 грн.

  1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі :

        Товар зазначений в Таблиці 1 не повинен бути раніше в експлуатації.

        У разі виявлення замовником суттєвих відмінностей запропонованого учасником товару вимогам до предмету закупівлі, така пропозиція учасника відхиляється Замовником.

        Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.

        Товар повинен бути упакована таким чином, щоб не допустити його псування, пошкодження або знищення.

        Забезпечити своєчасне постачання і транспортування товару (у кількості, якості, та в терміни, визначені Замовником) за рахунок учасника на адресу:  77300, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Івана Франка, буд. 1.

 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(СПЕЦИФІКАЦІЯ) визначені в Додатку № 2 до Оголошення щодо спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (UA-2021-06-22-012705-c).

 

Інші новини