31o

22.06.2021р. спрощена закупівля за предметом «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (UA-2021-06-22-012705-c) не відбулась, через відсутність учасників, 02.07.2021р в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» повторно оголошено спрощену закупівлю «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (UA-2021-07-02-006777-c) – очікуваною вартістю 8 153,00 грн.

  • 2021.07.05 14:12
    • Громада
  • 287

22.06.2021р. спрощена закупівля за предметом «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ідентифікатор закупівлі:UA-2021-06-22-012705-c) не відбулась, через відсутність учасників, 02.07.2021р в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» повторно оголошено спрощену закупівлю «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-02-006777-c) – очікуваною вартістю 8 153,00 грн.

З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)»  (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-02-006777-c),  повідомляємо:

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 23.12.2020р. № 158 «Про бюджет Калуської міської територіальної громади на 2021рік» затвердженого видатки по програмі Виконавчого комітету Калуської міської ради "Керівництво і управління у відповідній сфері забезпечення діяльності виконавчих органів" (КПКВ 0210160)  у розмірі 85 000,00 грн. на канцелярські товари, папки, папір.

  1. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:

   Відповідно до програми Виконавчого комітету Калуської міської ради "Керівництво і управління у відповідній сфері забезпечення діяльності виконавчих органів" (КПКВ 0210160) затверджено видатки  на канцелярські товари, папки, папір у розмірі 85 000,00 грн .

   В зв’язку з тим, що оголошена 22.06.2021р. спрощена закупівля «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-22-012705-c) не відбулась, через відсутність учасників, 02.07.2021р в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» необхідно  повторно оголосити спрощену закупівлю «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-02-006777-c) – очікуваною вартістю 8 153,00 грн.

  Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі службової записки завідувача господарства господарського відділу Виконавчого комітету Калуської міської ради від 17.06.2021 року у потребі товару з метою забезпечення діяльності відділів виконавчого комітету згідно Таблиці 1.

Таблиця 1

№ п/п

Найменування товару

Кількість

1.

Папір для друку А4, 80 г/м², 500 аркушів в пачці, колір паперу білий

100 пачок

2.

Скоби 24/6, упаковка 5000 штук

20 упаковок

3.

Ручка масляна 0,7 мм, чорнило чорне

20 шт.

4.

Маркер, колір чорний

10 шт.

5.

Папка пластикова швидкозшивач А4 з кишенею всередині

15 шт.

6.

Степлер металевий 24/6, 25 аркушів

5 шт.

   Управлінням економічного розвитку міста Калуської міської ради було надано середньозважені ціни на товари (Таблиця 1) та визначена очікувана вартість предмета закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» у розмірі 8 153,00 грн.

  1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі :

        Товар зазначений в Таблиці 1 не повинен бути раніше в експлуатації.

        У разі виявлення замовником суттєвих відмінностей запропонованого учасником товару вимогам до предмету закупівлі, така пропозиція учасника відхиляється Замовником.

        Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.

        Товар повинен бути упакована таким чином, щоб не допустити його псування, пошкодження або знищення.

        Забезпечити своєчасне постачання і транспортування товару (у кількості, якості, та в терміни, визначені Замовником) за рахунок учасника на адресу:  77300, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Івана Франка, буд. 1.

 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (СПЕЦИФІКАЦІЯ) визначені в Додатку № 2 до Оголошення щодо спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ідентифікатор закупівлі:UA-2021-07-02-006777-c).

Інші новини