15o

17.11.2021р в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» оголошено спрощену закупівлю «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ID: UA-2021-11-17-010885-a) – очікуваною вартістю 26139,00 грн.

  • 2021.11.17 16:18
    • Громада
  • 221

З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості щодо закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ID: UA-2021-11-17-010885-a),  повідомляємо:

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Відповідно до програми Виконавчого комітету Калуської міської ради 0210180 «Інша діяльність у сфері державного управління» Програма розвитку місцевого самоврядування на 2020-2022 р. затверджено видатки  на канцелярські товари на 2021 рік у розмірі 85 800,00 грн .

  1. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:

   Відповідно до програми Виконавчого комітету Калуської міської ради 0210180 «Інша діяльність у сфері державного управління» Програма розвитку місцевого самоврядування на 2020-2022 р. затверджено видатки  на канцелярські товари у розмірі 85 800,00 грн .

   На підставі службової записки завідувача господарства господарського відділу Виконавчого комітету Калуської міської ради про потребу у канцелярському приладді,  з метою забезпечення діяльності відділів виконавчого комітету, необхідно закупити канцелярське приладдя відповідно до потреби наведеної в Таблиці 1.

Таблиця 1

№ п/п

Найменування товару

Кількість

1.

Папір для друку  А4, 80 г/м², 500 аркушів в пачці, колір паперу білий

125 пачок

2.

Ручка масляна 0,7 мм, чорнило чорне

300 штук

3.

Степлер великий металевий з посиленою потужністю 40 аркушів, 24/6-26/6

2 штуки

4.

Скоби 24/6, упаковка 1000 штук

20 упаковок

5.

Папка-швидкозшивач картонна А4

200 штук

6.

Папка паперова на зав’язках формат А4

100 штук

7.

Папка-швидкозшивач пластикова А4 з пружинним механізмом

30 штук

8.

Папка А4 з боковим притиском CLIP та кишенею всередині, 700 мкм.

2 штуки

9.

Блокнот А6 з твердою обкладинкою, 96 аркушів

3 штуки

10.

Папір для нотаток з клейким шаром 75/75 мм, упаковка 450 шт.

10 упаковок

11.

Ножниці офісні 160 мм

2 штуки

12.

Зошит А4, 80 аркушів, клітинка, тверда  обкладинки

13 штук

13.

Зошит А5, 60 аркушів, клітинка, вид обкладинки-картон

20 штук

14.

Маркер текстовий 1-5 мм, салатовий

4 штуки

15.

Маркер текстовий 1-5 мм, жовтий

4 штуки

16.

Маркер текстовий 1-5 мм , чорний

10 штук

17.

Клей ПВА 250 мл.

10 штук

18.

Канцелярські затискачі біндери 25 мм 

24 штуки

19.

Канцелярські затискачі біндери 32 мм

30 штук

20.

Коректор ручка, 8 мл 

10 штук

21.

Папір офсетний, А4, 60 г/м², 500 аркушів в пачці, колір паперу сірий

6 пачок

Очікувана вартість предмета закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» - 26139,00 грн., яка була визначена згідно Наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020р. № 275, як середньоарифметичне значення цін масиву отриманих даних згідно формули.

  1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі :

        Товар зазначений в Таблиці 1 не повинен бути раніше в експлуатації.

        У разі виявлення замовником суттєвих відмінностей запропонованого учасником товару вимогам до предмету закупівлі, така пропозиція учасника відхиляється Замовником.

        Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.

        Товар повинен бути упакована таким чином, щоб не допустити його псування, пошкодження або знищення.

        Забезпечити своєчасне постачання і транспортування товару (у кількості, якості, та в терміни, визначені Замовником) за рахунок учасника на адресу:  77300, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Івана Франка, буд. 1.

 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(СПЕЦИФІКАЦІЯ) визначені в Додатку № 2 до Оголошення щодо спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (UA-2021-11-17-010885-a).

Інші новини