Основні питання, що будуть розглянуті в рамках семінару:
1. Основні гарантійні зобов’язання суб’єктів господарювання.
2. Прийняття товару на гарантійний ремонт, належне оформлення супровідних документів.
3. Проведення гарантійного ремонту.
4. Що чекає споживача у 2022 році при отриманні послуг з гарантійного ремонту. Що нового чи суттєво відмінного передбачає Закон України «Про захист прав споживачів» у новій редакції .
Місце проведення:
Інтернет- платформа скайп.
Запрошуються: представники сервісних центрів, суб’єкти господарської діяльності та уповноважені особи в закладах торгівлі, що відповідають за проведення гарантійного ремонту, відповідальні особи, що відповідають за роботу консультаційних центрів при міських/районних управліннях/відділах.
Про визначені кандидатури (прізвище, ім’я, по батькові, посада, номер телефону, логін скайп) необхідно повідомити до 15 лютого 2021 року на електронну адресу: ifyzps@ukr.net.
Контактний телефон: 0954204822 (Любов Осудар)