13.01.2022р в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» оголошено спрощену закупівлю «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ID: UA-2022-01-13-005315-a) – очікуваною вартістю 28431,00 грн.
З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості щодо закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ID: UA-2022-01-13-005315-a), повідомляємо:
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Відповідно до програми Виконавчого комітету Калуської міської ради 0210160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» на 2022 рік згідно з бюджетною пропозицією на канцелярське приладдя, папір ксероксний планується затвердити по КЕКВ 2210 – 90 270,00 грн.
- Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:
Відповідно до програми Виконавчого комітету Калуської міської ради 0210160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» на 2022 рік планується затвердити видатки на канцелярське приладдя у розмірі 90 270,00 грн.
На підставі службової записки завідувача господарства господарського відділу Виконавчого комітету Калуської міської ради про потребу у канцелярському приладді, з метою забезпечення діяльності відділів виконавчого комітету, необхідно закупити канцелярське приладдя відповідно до потреби наведеної в Таблиці 1.
Таблиця 1
№ п/п |
Найменування товару |
Кількість |
1. |
Ручка масляна 0,7 мм, чорнило чорне |
200 штук |
2. |
Файли А4, 40 мкм, глянцеві, упаковка 100 шт. |
10 упаковок |
3. |
Скоби 24/6, упаковка 1000 штук |
50 упаковок |
4. |
Степлер канцелярський великий, довжиною не менше 15 см, металевий з підсилювачем, 40 аркушів, 24/6 |
8 штук |
5. |
Папір для нотаток з клейким шаром 75/75 мм, упаковка 450 шт. |
10 упаковок |
6. |
Ножниці офісні 165 мм |
2 штуки |
7. |
Папір для друку А4, 80 г/м², 500 аркушів в пачці, колір паперу білий |
100 пачок |
8. |
Папка-швидкозшивач картонна А4 |
100 штук |
9. |
Папка-сегрегатор А 4/70 мм |
30 штук |
10. |
Клей ПВА 250 мл. |
20 штук |
11. |
Штемпельна фарба для використання з гумовими та полімерними кліше, на водній основі для будь-яких змінних подушок, 25 мл, колір синій |
10 штук |
12. |
Клейка стрічка прозора 48 мм, 100 м |
10 штук |
13. |
Скріпки канцелярські нікельовані, розмір 28, упаковка 100 штук |
10 упаковок |
14. |
Паперові індекси (розділювачі) з клейкою смужкою, 12х50мм, неонові кольори, в упаковці 5 кольорів по 30 штук, упаковка 150 штук |
10 упаковок |
Очікувана вартість предмета закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» - 28431,00 грн., яка була визначена згідно Наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020р. № 275, як середньоарифметичне значення цін масиву отриманих даних згідно формули.
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі :
Товар зазначений в Таблиці 1 не повинен бути раніше в експлуатації.
У разі виявлення замовником суттєвих відмінностей запропонованого учасником товару вимогам до предмету закупівлі, така пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.
Товар повинен бути упакована таким чином, щоб не допустити його псування, пошкодження або знищення.
Забезпечити своєчасне постачання і транспортування товару (у кількості, якості, та в терміни, визначені Замовником) за рахунок учасника на адресу: 77300, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Івана Франка, буд. 1.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(СПЕЦИФІКАЦІЯ) визначені в Додатку № 2 до Оголошення щодо спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)» (ID: UA-2022-01-13-005315-a).