3o

Відділ бухгалтерського обліку і звітності

Відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Калуської міської ради ( надалі відділ ) є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради, створений у межах, затверджених радою структури та штатів. Відділ підпорядковується виконавчому комітету та міському голові.

 У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради, указами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації і міського голови, рішеннями Івано-Франківської обласної і Калуської міської рад, та іншими нормативними актами

Відділ у своїй роботі взаємодіє з іншими структурними підрозділами Калуської міської ради.

Контакти

  • (03472) 7-96-33

  • radakalush@ukr.net

Графік роботи

  • Понеділок 8.00 - 17.15
  • Вівторок 8.00 - 17.15
  • Середа 8.00 - 17.15
  • Четвер 8.00 - 17.15
  • П'ятниця 8.00 - 16.00
  • Субота, неділя Вихідний
  • Обідня перерва 12.00 - 13.00

Інформація про діяльність

  • 3.1. Вимагати від працівників апарату, виконавчих органів міської ради матеріали, необхідні для складання звітів.

    3.2. Вносити пропозиції до керівництва міської ради, виконавчого комітету з питань фінансувань згідно компетенції відділу.

    3.3. Здійснювати всебічний контроль за суворим дотриманням фінансової дисципліни.

  • 2.1. Забезпечення контролю за виконанням зобов'язань, наявністю і рухом майна, використанням матеріальних і фінансових ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

    2.2. Забезпечення контролю за виконанням кошторисів витрат, стану розрахунків з постачальниками товарів та надавачами послуг.

    2.3. Забезпечення правильності використання фонду заробітної плати , суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни.

    2.4 Дотримання установлених правил проведення інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків та платіжних зобов’язань.

    2.5. Своєчасне запобігання негативним явищам у фінансово-господарській діяльності, вжиття заходів щодо попередження нестач, розтрат та інших порушень і зловживань.

    2.6. Формування повної, достовірної інформації про фінансові та господарські процеси і результати діяльності установи, необхідної для оперативного керівництва та управління.

    2.7. Ведення обліку основних засобів, матеріалів, палива, коштів та цінностей.

    2.8. Складання податкової та бухгалтерської звітності на основі достовірних первинних документів і відповідних бухгалтерських записів, своєчасне подання її відповідним органам.

    2.9. Застосування затверджених у встановленому порядку типових уніфікованих форм первинної облікової документації.

    2.10. Забезпечення зберігання бухгалтерських документів та передачі до архіву.

    2.11. Організація та проведення процедур спрощених закупівель товарів, робіт і послуг у виконавчому комітеті Калуської міської ради.

  • Начальник відділу

    Гумен

    Ірина Михайлівна

    7-96-33 

    Головний спеціаліст

    Друк

    Наталія Богданівна

    7-96-33 

     Головний спеціаліст

    Парцей

    Лілія Ярославівна

    7-96-33