3.1. Вимагати від працівників апарату, виконавчих органів міської ради матеріали, необхідні для складання звітів.
3.2. Вносити пропозиції до керівництва міської ради, виконавчого комітету з питань фінансувань згідно компетенції відділу.
3.3. Здійснювати всебічний контроль за суворим дотриманням фінансової дисципліни.
2.1. Забезпечення контролю за виконанням зобов'язань, наявністю і рухом майна, використанням матеріальних і фінансових ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
2.2. Забезпечення контролю за виконанням кошторисів витрат, стану розрахунків з постачальниками товарів та надавачами послуг.
2.3. Забезпечення правильності використання фонду заробітної плати , суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни.
2.4 Дотримання установлених правил проведення інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків та платіжних зобов’язань.
2.5. Своєчасне запобігання негативним явищам у фінансово-господарській діяльності, вжиття заходів щодо попередження нестач, розтрат та інших порушень і зловживань.
2.6. Формування повної, достовірної інформації про фінансові та господарські процеси і результати діяльності установи, необхідної для оперативного керівництва та управління.
2.7. Ведення обліку основних засобів, матеріалів, палива, коштів та цінностей.
2.8. Складання податкової та бухгалтерської звітності на основі достовірних первинних документів і відповідних бухгалтерських записів, своєчасне подання її відповідним органам.
2.9. Застосування затверджених у встановленому порядку типових уніфікованих форм первинної облікової документації.
2.10. Забезпечення зберігання бухгалтерських документів та передачі до архіву.
2.11. Організація та проведення процедур спрощених закупівель товарів, робіт і послуг у виконавчому комітеті Калуської міської ради.