13o

Інформація про стан звернень громадян до управління соціального захисту населення Калуської міської ради за І квартал 2025 року

  • 2025.04.16 11:14
    • Оголошення
  • 25
Соціальні закладки

За І квартал 2025 року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 1885 звернень, з них письмових звернень - 787.


Найбільше надійшло 684 письмових звернень щодо надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади. Інші 103 - звернення з різних питань, що стосуються соціального захисту. Протягом І кварталу 2025 року на усному прийомі у керівництва та спеціалістів управління побувало 1098 мешканці
Калуської міської територіальної громади.
Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року Nº287
«Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення», мешканці
Калуської міської територіальної громади, для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників та спеціалістів управління особисто або на гарячу телефонну лінію згідно відповідних графіків роботи управління. Номер «гарячої» телефонної лінії 5-21-55, та номер «гарячої» телефонної лінії для внутрішньо переміщених осіб 0661208958, за встановленим режимом роботи з 8-00год. до 17.15 год.
(п'ятниця до 16.00год.).

Інші оголошення