У межах першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг Міністерство цифрової інформації розпочинає комунікаційну кампанію «Бажаєте, щоб наступний візит став кращим? Розкажіть про останній».
Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг.
Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу.
Ми прагнемо, щоб якомога більше українців дізналися про нову можливість. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в державних органах. Саме для цього ми створили відеоролики для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній».