Послуги
Документи
-
Перелік документів необхідних для отримання послуги
- письмова заява уповноваженого члена сім’ї про надання щомісячних (додаткових) виплат довільної форми (примірний зразок згідно з додатком);
- копія паспорта (сторінки 1,2,11) уповноваженого члена сім’ї;
- копія ідентифікаційного коду уповноваженого члена сім’ї;
- копія посвідчення члена сім’ї загиблого ветерана війни;
- банківські реквізити уповноваженого члена сім’ї;
- довідка про склад сім’ї;
- письмова згода у довільній формі про виплату допомоги уповноваженому представнику члена сім’ї від інших повнолітніх членів сім’ї;
- згода на обробку персональних даних (згідно з додатком).
Копії документів подаються з пред’явленням оригіналів.
- Форми документів для попереднього заповнення
-
Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
Закон України «Про місцеве самоврядування » від 21.05.1997 № 280/97-ВР
Рішення Калуської міської ради про Програму соціального захисту на відповідний рік.
Рішення виконавчого комітету міської ради від 24.01.2017р. № 6 «Про Порядок використання коштів міського бюджету для надання щомісячної виплати сім’ям загиблих учасників АТО, сім’ям загиблих в Афганістані та додаткових виплат ветеранам ОУН-УПА».