Послуги
Документи
-
Перелік документів необхідних для отримання послуги
1. Для осіб з інвалідністю внаслідок війни, яким статус надано відповідно до пунктів 11-16 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:
1. Заява у паперовій формі згідно з додатком 2 до Порядку призначення та виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 № 336 .
Адміністратор центру надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) на вимогу заявника складає заяву в електронній формі, друкує її та надає заявнику для перевірки та підписання.
До початку впровадження електронного кабінету до заяви додаються копії таких документів:
2. посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни;
3. довідка медико-соціальної експертної комісії;
4. документ, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти таких особу з інвалідністю внаслідок війни оформленого відповідно до законодавства (у разі звернення законного представника або уповноваженої особи);
5. довідка з реквізитами рахунка, відкритого в банку на ім’я одержувача грошової допомоги.
Примітка: Якщо особи з інвалідністю внаслідок війни, які реалізували своє право на отримання одноразової грошової допомоги згідно Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, після первинного встановлення інвалідності під час повторного огляду встановлено вищу групу інвалідності згідно рішенням медико-соціальної експертної комісії, що дає їм право на отримання одноразової грошової допомоги в більшому ромірі, виплата проводиться з урахуванням раніше виплаченої суми.
2. Для членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України яким статус надано відповідно до пунктів 1-6 частини першої статті 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:
1. Заява у паперовій формі згідно з додатком 1 до Порядку № 336.
Адміністратор центру надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) на вимогу заявника складає заяву в електронній формі, друкує її та надає заявнику для перевірки та підписання.
До початку впровадження електронного кабінету до заяви додаються копії таких документів:
2. посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України;
3. свідоцтва про смерть або рішення суду про визнання особи безвісно відсутньою;
4. свідоцтва про народження або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження загиблої (померлої) особи – для батьків загиблого (померлого);
5. свідоцтва про шлюб або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу – для дружини/чоловіка загиблого (померлого);
6. документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України оформленого відповідно до законодавства (у разі звернення законного представника або уповноваженої особи);
7. свідоцтва про народження або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини – для дітей загиблого (померлого);
8. рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі їх створення), сільської, селищної ради або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування (у разі здійснення опіки або піклування над дітьми загиблих (померлих).
9. рішення суду або нотаріально посвідченого правочину, що підтверджує факт перебування заявника на утриманні загиблого (померлого) – для осіб, які не були членами сім’ї загиблого (померлого), але перебували на його утриманні;
10. довідка з реквізитами рахунка, відкритого в банку на ім’я одержувача грошової допомоги.
Примітка: якщо один із членів сім’ї відмовляється від отримання одноразової грошової допомоги подається заява про відмову від отримання одноразової допомоги, справжність підпису на якій засвідчується нотаріально. Таку заяву подає кожен повнолітній заявник, а від імені дитини віком до 18 років, недієздатного члена сім’ї. члена сім’ї, дієздатність якого обмежена, подає інший з батьків, опікун, піклувальник або інший законний представник.
3. Для членів сімей особи, якій сума одноразової грошової допомоги не була виплачена у зв’язку з її смертю:
1. Заява у паперовій формі згідно з додатком 1 до Порядку № 336.
Адміністратор центру надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) на вимогу заявника складає заяву в електронній формі, друкує її та надає заявнику для перевірки та підписання.
31. Члени сім’ї померлого отримувача одноразової грошової допомоги з числа членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, які мають право на її отримання відповідно до рішення Мінветеранів, до початку впровадження електронного кабінету, до заяви додають копії:
свідоцтва про смерть одержувача одноразової грошової допомоги;
документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти особу, оформленого відповідно до законодавства (у разі звернення законного представника або уповноваженої особи).
32. Члени сім’ї померлого отримувача одноразової грошової допомоги з числа осіб з інвалідністю внаслідок війни, до початку впровадження електронного кабінету, до заяви додають копії:
свідоцтва про шлюб або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу – для дружини/чоловіка;
свідоцтва про народження або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини – для дітей;
свідоцтва про народження або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження померлого одержувача одноразової грошової допомоги – для батьків;
документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти особу, оформленого відповідно до законодавства (у разі звернення законного представника або уповноваженої особи);
довідки з реквізитами рахунка, відкритого в банку на ім’я одержувача грошової допомоги.
Примітка: під час подання заяви для перевірки паспортних даних, зазначених у заяві, та реєстраційного номера облікової картки платника податків пред’являється паспорт громадянина України/тимчасове посвідчення громадянина України (для громадян України), паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця або особи без громадянства на території України та довідки про звернення за визнанням особою без громадянства (для іноземців та осіб без громадянства). Та документ що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних – платників податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідальному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, внесені до паспорта громадянина України
У разі надсилання заяви засобами поштового зв’язку для перевірки паспортних даних, зазначених у заяві, та реєстраційного номера облікової картки платника податків додаються копії відповідних документів.
-
Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
Закон України «Про адміністративну процедуру»
Закон України «Про адміністративні послуги»
Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 № 336 “Деякі питання соціального захисту ветеранів війни та членів сімей Захисників і Захисниць України”