Послуги
Документи
-
Перелік документів необхідних для отримання послуги
Заява про державну реєстрацію статуту територіальної громади;
статут територіальної громади у двох примірниках та на електронних носіях;
копія рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту територіальної громади, оформлена відповідно до законодавства;
витяг з протоколу пленарного засідання представницького
органу місцевого самоврядування щодо затвердження статуту територіальної громади.У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання
-
Нормативні акти, якими регламентують надання послуги
Закон України «Про місцеве самоврядування»
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1150 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад»